آمریکا درباره تهدید امنیتی در فرودگاه کابل به اتباعش هشدار داد

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر از شهروندان این کشور که در اطراف فرودگاه کابل حضور دارند، خواست که فوراً این محل را به علت وجود آنچه که به زعم این وزارتخانه تهدیدی خاص و موثق اسم شده، ترک نمایند.

آمریکا درباره تهدید امنیتی در فرودگاه کابل به اتباعش هشدار داد

هشدار وزارت خارجه آمریکا که صبح امروز یکشنبه صادر شده است می گوید که اتباع آمریکایی باید فعلاً از رفتن به سوی فرودگاه و بعلاوه حضور در هر کدام از ورودی های این فرودگاه اجتناب نمایند. هشدار فوق به طور خاص از ورودی جنوبی (میدان فرودگاه)، (محل) وزارت کشور نو و ورودی نزدیک به پمپ بنزین پنجشیر در شمال غربی فرودگاه نام برده است.

پیشتر هم سفارت آمریکا در کابل از شهروندان این کشور خواسته بود به علت تهدیدهای امنیتی، از حضور در فرودگاه کابل خودداری نمایند.

این سفارتخانه در بیانیه ای اضافه کرد: شهروندان آمریکایی که در حال حاضر در ابی گیت، گیت شرقی و شمالی هستند باید فوراً محل را ترک نمایند.

این سفارتخانه بعلاوه از شهروندان آمریکایی خواست از تردد در معابر شلوغ خودداری نموده و مقررات منع تردد را هم رعایت نمایند.

پیش از آن هم هشداری با مضمون مشابه از سوی پنتاگون صادر شده بود. اکنون و با احتساب هشدار وزارت خارجه، این سومین بار است که آمریکا به اتباعش نسبت به وجود تهدید های امنیتی در فرودگاه کابل، هشدار می دهد.

هشدار نو وزارت خارجه آمریکا و هشدارهای قبلی سفارت این کشور در کابل در حالی است که عصر روز پنج شنبه، فرودگاه کابل صحنه انفجارهایی بود که به کشته شدن دستکم 170 تن از جمله 13 نظامی آمریکایی منجر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1797

به "آمریکا درباره تهدید امنیتی در فرودگاه کابل به اتباعش هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا درباره تهدید امنیتی در فرودگاه کابل به اتباعش هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید