شروع به کار بیمارستانِ جدید ووهان، آخرین آمار جهانی مبتلایان به کروناویروس

به گزارش صنایع 90، مقامات چین با اعلام شروع به کار بیمارستان جدید 1000 تختخوابی در شهر ووهان به منظور درمان مبتلایان به کروناویروس اظهار داشتند: تلفات این ویروس جدید به 362 تن افزایش یافته است و تا به امروز در مجموع بیش از 17 هزار و 300 نفر در دنیا به آن مبتلا شده اند.

شروع به کار بیمارستانِ جدید ووهان، آخرین آمار جهانی مبتلایان به کروناویروس

با ما همراه باشید و با تور نوروزی چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، بازگشایی مدارس در استان هوبئی که بیشترین تلفات را از شیوع کروناویروس داشته با تاخیر انجام می گردد تا از گسترش هرچه بیشتر این بیماری جلوگیری گردد.

ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی جدید شهر ووهان در مدت 10 روز به اتمام رسید و عملیات احداث دومین بیمارستان که ظرفیت پذیرش 1500 بیمار را دارد در حال اجرا است. محدودیت های تردد در یکی از شهرهای استان هوبئی همچنان برقرار است و تنها یک عضو از هر خانواده اجازه دارد برای خرید مایحتاج روزانه از خانه خارج گردد.

ژانگ نانشان متخصص همه گیر شناسی در چین گفت: احداث بیمارستان های جدید برای متوقف کردن شیوع عفونت های جدید لازم است. نبود ظرفیت کافی در بیمارستان ها بسیاری از بیماران را وادار ساخته تا به خانه بازگردند که این امر می تواند بسیار خطرناک باشد. بنابراین فراهم ساختن تختخواب های اضافی اقدام حائز اهمیتی است.

به گزارش ژاپن تودی، سازمان دنیای بهداشت (WHO) اعلام نموده است که احتمال افزایش تعداد مبتلایان به کروناویروس وجود دارد چرا که هزاران نمونه گرفته شده از افراد مشکوک هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته است.

آخرین آمار تعداد مبتلایانِ کروناویروس در دنیا

همچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی جدید فهرستی دنیای از تعداد مبتلایان به کروناویروس را منتشر نموده است.

براساس این گزارش تعداد 17 هزار و 205 نفر در چین به کروناویروس آلوده شده اند. علاوه بر این، در هنگ کنگ و ماکائو تعداد مبتلایان به ویروس جدید به ترتیب 14 و هفت نفر اعلام شده است. همچنین بیشتر قربانیان این ویروس از ساکنان استان هوبئیِ چین بوده اند که بر اثر نوع جدید کروناویروس که برای اولین بار در ماه دسامبر شناسایی شد، جان خود را از دست داده اند.

تعداد مبتلایان به کروناویروس در کشورهای دیگر نیز به ترتیب زیر است:

ژاپن:20

تایلند:19

سنگاپور:18

کره جنوبی:15

ایالات متحده آمریکا:11

آلمان:10

تایوان:10

مالزی:8

استرالیا:7

ویتنام: 8

فرانسه:6

امارات متحده عربی:5

کانادا:4

هند:3

فیلیپین: یک کشته و یک مبتلا

روسیه:2

ایتالیا:2

انگلیس:2

نپال:1

سریلانکا:1

سوئد:1

اسپانیا:1

کامبوج:1

فنلاند:1

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 757

به "شروع به کار بیمارستانِ جدید ووهان، آخرین آمار جهانی مبتلایان به کروناویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار بیمارستانِ جدید ووهان، آخرین آمار جهانی مبتلایان به کروناویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید