کارانکا: به دنبال جذب انصاری فرد هستیم، سال گذشته تحت تاثیر دژاگه قرار گرفتم

به گزارش صنایع 90، سرمربی ناتینگهام فارست انگلیس از ادامه فعالیت این تیم برای انتقال ملی پوش ایرانی اطلاع داد.

کارانکا: به دنبال جذب انصاری فرد هستیم، سال گذشته تحت تاثیر دژاگه قرار گرفتم

به گزارش خبرنگاران، آیتور کارانکا از عدم توافق در تمام جزئیات قرارداد با کریم انصاری فرد، مهاجم فصل گذشته تیم المپیاکوس یونان اطلاع داد اما ابراز امیدواری کرد در رقابت با تیم های هلندی هیرنوین و اوترخت بتوانند ملی پوش ایرانی را جذب نمایند.

سرمربی تیم ناتینگهام فارست در این رابطه گفت: باشگاه با وجود بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی همچنان در حال فعالیت است و اگر تشخیص بدهیم او (کریم انصاری فرد) بازیکن خوبی است به ناتینگهام فارست خواهد آمد.

وی اضافه کرد: انصاری فرد بازیکنی با تجربه بسیار زیاد است. در لیگ قهرمانان اروپا بازی نموده است. او بازیکن خوبی است و ما فصل گذشته در تیم ناتینگهام فارست اشکان دژاگه، یک بازیکن دیگر ایرانی را داشتیم. او مرا تحت تاثیر خود قرار داد و بسیار خوب بود. باید ببینیم در قضیه کریم انصاری فرد چه چیزی رخ می دهد.

سرمربی ناتینگهام فارست در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی علاوه بر ایران را موردنظر دارد گفت: هرگز از چیزی مطمئن نیستید اما فکر می کنم تیم بسیار خوبی داریم. در حال حاضر مهم ترین مسئله کوشش در تمرین ها و بازی ها است.

کریم انصاری فرد جمعه گذشته قراردادش با باشگاه المپیاکوس یونان را فسخ کرد. طبق گزارش رسانه های یونانی این ملی پوش ایرانی راهی تیم ناتینگهام فارست می گردد. تیمی که متعلق به ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس یونان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 74

به "کارانکا: به دنبال جذب انصاری فرد هستیم، سال گذشته تحت تاثیر دژاگه قرار گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارانکا: به دنبال جذب انصاری فرد هستیم، سال گذشته تحت تاثیر دژاگه قرار گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید