چرا آنجلینا جولی پیشنهاد بازی در فیلم مارتین اسکورسیزی رد کرد؟ ، ماجرای مشاجره با برد پیت بر سر بازی در فیلم تارانتینو

به گزارش صنایع 90، آنجلینا جولی بازیگر هالیوودی، از دلایل خود برای ردّ پیشنهاد بازی در فیلم مارتین اسکورسیزی گفت.

چرا آنجلینا جولی پیشنهاد بازی در فیلم مارتین اسکورسیزی رد کرد؟ ، ماجرای مشاجره با برد پیت بر سر بازی در فیلم تارانتینو

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از ورایتی، آنجلینا جولی که این روز ها درگیر نزاعی حقوقی با همسر سابقش برد پیت است تا حضانت فرزندانش را حفظ کند، به زودی در فیلم ابرقهرمانی ابدی ها از کمپانی مارول دیده خواهد شد.

این بازیگر 46 ساله در مصاحبه با گاردین از برخورد با هاروی واینستین تهیه کننده هالیوود که اکنون در زندان به سر می برد، صحبت کرد. جولی می گوید به علت حضور واینستین، پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی هوانورد مارتین اسکورسیزی را رد نموده است.

جولی در سال 1998 وقتی 21 ساله بود در کمدی رمانتیک بازی با دل بازی کرد و در پاسخ به این پرسش که اولین سرخوردگی او در صنعت فیلمسازی چه بوده، گفت: تعجبی ندارد؛ برخورد با هاروی واینستین. وقتی جوان بودم با او همکاری کردم. جولی می گوید پیروز شده از چنگ واینستین بگریزد، اما معتقد است که زنان اغلب در صورت لطمه نخوردن آزارهایشان را بی اهمیت نشان می دهند.

جولی می گوید نقشی کلیدی در فیلم هوانورد اسکورسیزی را به تهیه کنندگی واینستین نپذیرفته است. او در این باره گفته است: پیشنهاد شد که در هوانورد بازی کنم، اما پاسخ منفی دادم؛ چون واینستین در فراوریش مشارکت داشت. از آن پس دیگر هرگز با او همکاری یا ارتباط نداشتم. وقتی برد پیت هم با او همکاری کرد، برای من ناراحت کننده بود.

جولی اضافه نمود در سال 2009 وقتی همسر سابقش پیت به فیلم حرامزاده های لعنتی ساخته کوئنتین تارانتینو ملحق شده، با او مشاجره نموده است. در سال 2012 هم او از بازی پیت در فیلم کشتار با لطافت اندرو دامینیک ابراز نارضایتی نموده؛ فیلمی که با همکاری کمپانی واینستین به فراوری رسید.

آنجلینا جولی و برد پیت در سال 2019 از یکدیگر جدا شدند، اما هنوز درگیر دادگاهی هستند که برای حضانت شش فرزند آن ها برقرار شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1805

به "چرا آنجلینا جولی پیشنهاد بازی در فیلم مارتین اسکورسیزی رد کرد؟ ، ماجرای مشاجره با برد پیت بر سر بازی در فیلم تارانتینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا آنجلینا جولی پیشنهاد بازی در فیلم مارتین اسکورسیزی رد کرد؟ ، ماجرای مشاجره با برد پیت بر سر بازی در فیلم تارانتینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید