چاپ تراکت: پرونده جنجالی تراکتور بسته شد؟

به گزارش صنایع 90، باشگاه تراکتور تبریز چند روز پیش خبر از پرداخت مطالبات چهار طلبکار خارجی این باشگاه داد که در میان این افراد، نام کوین کنستانت هافبک گینه ای سابق سرخپوشان هم دیده می شد.

چاپ تراکت: پرونده جنجالی تراکتور بسته شد؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این بازیکن بدون حتی یک دقیقه بازی در تراکتور، به علت مشکل قلبی قراردادش فسخ شد و در نهایت با شکایت به فیفا باشگاه تراکتور را به پرداخت 904 هزار یورو محکوم کرد. در نهایت این پرونده منجر به بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی تراکتور شد تا باشگاه تبریزی طی روزهای گذشته مجبور به توافق با این بازیکن گردد.

کنستانت که با حکم فیفا و تأیید دادگاه CAS، حدود 904 هزار یورو از باشگاه تراکتور طلب داشت، در مذاکره با مدیران این باشگاه موافقت کرد تا طلب خود را در دو قسط دریافت کند و مبلغ 304 هزار یورو هم به باشگاه تراکتور تخفیف دهد.

به همین دلیل هم باشگاه تراکتور با پرداخت 300 هزار یورو به کنستانت تأییدیه این بازیکن را دریافت نموده است تا به زودی پنجره نقل وانتقالاتی سرخپوشان تبریزی باز گردد. طبق توافق اجرا شده بین باشگاه تراکتور و کنستانت، مبلغ 300 هزار یورو دیگر هم به اسم قسط پایانی در ماه دسامبر (آذر ماه) پرداخت خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1851

به "چاپ تراکت: پرونده جنجالی تراکتور بسته شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: پرونده جنجالی تراکتور بسته شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید