وسط معرکه زمستان هتل های کجای ایران پر از مسافر است؟

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران: معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سطح اشغال هتل های این جزیره در حال حاضر به 90 درصد رسیده است.

وسط معرکه زمستان هتل های کجای ایران پر از مسافر است؟

به گزارش اقتصاد24 ،مرتضی رمضانی گالشی، معاون توریستی کیش با اشاره به اینکه به صورت میانگین سطح اشغال هتل های این جزیره در امسال حداکثر 60 درصد بود، گفت: این مقدار به دلیل افزایش سفر ها در روز های گذشته به دلیل مناسب بودن شرایط جوی جزیره نسبت به سایر نقاط به حداکثر 90 درصد رسیده است.

وی افزود: ارتقای کیفی خدمات در هتل ها به توریستان از جمله اهداف پیش روی این سازمان است که در این راستا در پی درجه بندی، استاندارد سازی، هتل ها و مراکز ارائه خدمات توریستی در آینده نزدیک هستیم. رمضانی گالشی افزود: استاندارد سازی مراکز خدمات دهی به توریستان و متناسب کردن قیمت دریافتی از توریست با خدمات ارائه شده، از مهمترین اهداف اجرای این مهم است و در این راستا قیمت تمام شده خدمات را دنبال می کنیم.

وی افزود: 2 هتل در کیش با 800 تخت حداکثر تا اردیبهشت سال 1402 به بهره برداری می رسد و روند ساخت و ساز هتل در کیش به صورتی است که در چهار سال آینده 20 هزار تخت به مجموع تخت های فعلی این مراکز اقامتی جزیره اضافه می گردد.

یک میلیون و 190 هزار و 908 مسافر در 9 ماه نخست امسال وارد این جزیره شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود هشت درصد افزایش دارد.

983 هزار و 692 نفر از مسافران ورودی این جزیره امسال به وسیله خطوط هوایی و 208 هزار و 477 نفر نیز به وسیله مسیر های دریایی وارد جزیره کیش شده است. جزیره کیش هم اکنون دارای 50 هتل فعال شامل 15 هتل پنج ستاره و هشت هتل چهار ستاره و 19 هتل سه ستاره، پنج هتل 2 ستاره و سه هتل تک ستاره دارد که در این مراکز امکان اقامت بیش از 19 هزار نفر در پنج هزار و 526 اتاق در هر روز فراهم شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2219

به "وسط معرکه زمستان هتل های کجای ایران پر از مسافر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسط معرکه زمستان هتل های کجای ایران پر از مسافر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید