هتل حاشیه ساز شیراز آتش گرفت ، تصاویر و جزئیات حریق هتل آسمان ، دستور تخلیه واحدهای اطراف هتل آسمان صادر شد

به گزارش صنایع 90، یک هتل در خیابان رودکی شیراز آتش گرفت.

هتل حاشیه ساز شیراز آتش گرفت ، تصاویر و جزئیات حریق هتل آسمان ، دستور تخلیه واحدهای اطراف هتل آسمان صادر شد

خبرنگاران: مدیرعامل آتش نشانی شهرداری شیراز گفت: بخش زیرزمین هتل هجده طبقه در حال ساخت آسمان در خیابان رودکی شیراز دچار حریق شده و دود به طبقات بالاتر نیز سرایت نموده است.

محمدهادی قانع اضافه نمود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه نیروهای آتش نشانی از پنج ایستگاه به محل اعزام شده اند و عملیات مهار آتش و نجات کارگران گرفتار در طبقات بالایی هتل شروع شده است.

این هتل قبلا به دلیل نقض حریم بصری ارگ کریم خانی حاشیه ساز شده بود. رئیس سازمان میراث فرهنگی پیش از این در مورد مخدوش شدن حریم منظری ارگ کریمخانی به خاطر طبقات اضافی هتل آسمان گفته بود: اگر کاربری آن شخصی بود جدی تر برخورد می کردیم.

ساعتی قبل مدیریت بحران استانداری فارس با هدف پیشگیری از مخاطرات احتاقتصادی و با توجه به فرو ریختن بخشی از سقف طبقه منفی دو هتل آسمان شیراز، دستور تخلیه واحدهای مجاور این ساختمان تا شعاع 100 متری را صادر نموده است.

هتل در حال ساخت آسمان شیراز ساعت 11 صبح امروز دچار حریق شد که با حضور گروه های آتش نشان حریق اطفاء شده است. در این حادثه به هیچ فردی آسیب جانی نرسید اما در مورد آسیب اقتصادی احتاقتصادی گزارشی اعلام نشده است.

منبع: چمدان
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 306

به "هتل حاشیه ساز شیراز آتش گرفت ، تصاویر و جزئیات حریق هتل آسمان ، دستور تخلیه واحدهای اطراف هتل آسمان صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل حاشیه ساز شیراز آتش گرفت ، تصاویر و جزئیات حریق هتل آسمان ، دستور تخلیه واحدهای اطراف هتل آسمان صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید