نیمه اول پرگل برای تقابل پرسپولیس و نساجی با لباس های عجیب

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس از ساعت 17 امروز در رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال شروع شد که نیمه اول این بازی با پیروزی دو بر یک پرسپولیس همراه بود. این ملاقات در حالی برگزار گردید که عدم آماده سازی استادیوم محل برگزاری بازی های نساجی در قائمشهر باعث شد، استادیوم امام رضا (ع) مشهد میزبان دو تیم باشد.

نیمه اول پرگل برای تقابل پرسپولیس و نساجی با لباس های عجیب

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با وجود مصدومیت سیامک نعمتی و امید عالیشاه و ابتلای مهدی ترابی به کرونا چاره ای جز ایجاد تغییر در ترکیب تیم خود نداشت. سرمربی پرسپولیس که مهدی شیری را از فهرست این تیم برای نیم فصل دوم نیز کنار گذاشت تا به فولاد خوزستان برود در تقابل با نساجی تصمیم به نیمکت نشینی سید جلال حسینی گرفت و به این ترتیب بازوبند کاپیتانی روی بازوی کمال کامیابی نیا بسته شد.

کاپیتان سرخپوشان در این ملاقات توانست خیلی زود روی سانتر وحید امیری در دقیقه 3 گل اول بازی را از زاویه بسته وارد دروازه علیرضا حقیقی کند.

نساجی که در شوک خوردن گل اول بود روی بازی درخشان وحید امیری و نفوذ این بازیکن گل دوم را در دقیقه 8 از سوی هافبک تیم ملی ایران و اشتباه محرز علیرضا حقیقی به ثمر رساند تا سرخ ها شروعی طوفانی داشته باشند.

پس از این گل نساجی مازندران بازی را در اختیار گرفت و توانست یکی از گل های خورده را روی پاس عرضی رضا جعفری به کریم اسلامی در دقیقه 16 جبران کند.

حملات نساجی پس از این گل نیز ادامه داشت تا دروازه حامد لک دو بار دیگر به وسیله جعفری و اسلامی تهدید گردد اما علی نعمتی مدافع میانی سرخ ها مانع از باز شدن دوباره دروازه لک در نیمه اول شد.

ساکت الهامی که همانند بازیکنانش از دریافت دو گل در دقایق ابتدایی شوکه بود تصمیم گرفت مهرداد عبدی را در دقیقه 17 از زمین مسابقه خارج کند و حسن نجفی جای او را بگیرد.

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس نیز در آخرین دقیقه بازی در موقعیت تک به تک با حقیقی نهاده شد اما شوت محکم خود را به تیر افقی دروازه نساجی کوبید و نتوانست خیال تیمش را در خاتمه 45 دقیقه راحت کند.

نکته جالب توجه در این ملاقات ترکیب رنگ البسه هر دو تیم بود. سرخ ها با پیراهن مشکی و شورت ورزشی قرمز مقابل نساجی که دقیقا بر عکس آنها لباس پوشیده بود به میدان رفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2066

به "نیمه اول پرگل برای تقابل پرسپولیس و نساجی با لباس های عجیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه اول پرگل برای تقابل پرسپولیس و نساجی با لباس های عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید