مذاکره نساجی با سپاهانی ها؛ درخواست سنگین مالی شاگردان الهامی را از اصفهان دور می کند؟

به گزارش صنایع 90، مسئولان ورزشگاه نقش جهان برای میزبانی از بازی های نساجی مازندران درخواست سنگینی داشته اند و مدیران باشگاه نساجی در حال مذاکره با آنها برای توافق با رقم پایین تری هستند.

مذاکره نساجی با سپاهانی ها؛ درخواست سنگین مالی شاگردان الهامی را از اصفهان دور می کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از بازی مس رفسنجان - نساجی مازندران، ایزد سیف الله پور مدیرعامل این باشگاه از میزبانی قطعی شاگردان الهامی در ورزشگاه نقش جهان مقابل حریفانش خبر داد و اظهار کرد که مسئولان هیئت فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان با این امر موافق هستند، اما امروز درباره میزبانی نساجی در نقش جهان خبری مبنی بر درخواست سنگین مالی اصفهانی ها، برای انجام بازی های نماینده مازندران در لیگ برتر مطرح شد.

امیر سلطانی قائم مقام باشگاه نساجی در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: باشگاه نساجی با مسئولان ورزشگاه و باشگاه سپاهان در حال مذاکره است، رقم 270 میلیون تومانی که برای انجام بازی های ما در نقش جهان مطرح شده، خیلی سنگین است. البته هنوز این موضوع قطعی نشده است و در پی این هستیم که با رقم کمتری به توافق برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر با مسئولان ورزشگاه نقش جهان به توافق نرسند، شرایط میزبانی شان چگونه خواهد شد، گفت: اگر میزبانی ما در اصفهان کنسل شود ما پلن دومی داریم که آن را اجرا خواهیم کرد. به هر حال با توجه به اینکه بازی با نفت مسجدسلیمان روز چهارشنبه برگزار خواهد شد باید هر چه زودتر تکلیف این موضوع را تعیین کنیم تا این تیم هم بتواند برنامه ریزی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2012

به "مذاکره نساجی با سپاهانی ها؛ درخواست سنگین مالی شاگردان الهامی را از اصفهان دور می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره نساجی با سپاهانی ها؛ درخواست سنگین مالی شاگردان الهامی را از اصفهان دور می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید