فیلم ، انجام تمرینات پرتاب وزنه در دوشنبه بازار!

به گزارش صنایع 90، قهرمان پرتاب وزنه کشور و رکورددار این رشته ورزشی به دلیل اخراج از استادیوم تختی اکنون تمرینات خود را در دوشنبه بازار بجنورد پیگیری می نماید.

فیلم ، انجام تمرینات پرتاب وزنه در دوشنبه بازار!

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، این روزها که کرونا مسائل مختلفی را برای بخش های مختلف جامعه ایجاد نموده، ورزشکاران نیز این مسائل بی نصیب نبوده اند و برای ادامه تمرینات خود دچار سختی های فراوانی شدند.

اعتراضات و درخواست های ورزشکاران مختلف خراسان شمالی که شانس کسب سهمیه المپیک 2020 را در آینده ورزشی خود می بینند باعث شد تا مسئولان ورزش استان به همراه مدیران استانی تلاشی برای برطرف این مسائل انجام دهند، به نحوی که پس ازاین درخواست ها برای میثم قشلاقی بوکسور عضو تیم ملی و اهل خراسان شمالی و همچنین محمد محمدی بریمانلو، عضو تیم ملی جودو کشور که در خراسان شمالی ساکن هستند، قرار بر تأمین سالن های ورزشی از سوی ورزش و جوانان استان برای تمرینات این ورزشکاران المپیکی شد.

اما به نظر می رسد این توجه ها و رسیدگی های حداقلی روی دیگری هم دارد که طی روزهای گذشته خبرساز شد. اخراج شاهین مهردلان، قهرمان پرتاب وزنه کشور، دارای رکوردهای مختلف این ماده دو و میدانی و از شانس های اصلی حضور در المپیک و حتی کسب مدال، از ورزشگاه تختی بجنورد و ممانعت از انجام تمرینات اتفاقی ناخوشایند در این عرصه بود.

شاهین مهردلان که برای انجام تمرینات خود به همراه دو تن از قهرمانان رشته پرتاب وزنه کشور، در بجنورد به تمرینات خود می پردازد در مصاحبه با خبرنگار فارس از این اتفاق اطلاع داد و ابراز گلایه کرد.

وی محل تمرینات خود را محل بازار روز بجنورد گفت که ازنظر کارشناسان و این ورزشکاران، محل مناسبی برای تمرین نیست.

امیرحسین ممقانی که دارای مدال های مختلف قهرمانی پرتاب وزنه در رده های سنی نوجوانان است و به همراه مهردلان تمرین می نماید، نسبت به محیط تمرینی ناراضی بود و گفت: محیط مناسبی برای تمرین نیست و آسفالت باعث مشکل زانودرد و ساق درد می گردد و از دوستان ورزشی می خواهیم تا پیگیری نمایند تا در محیط ورزشی مناسب تمرین کنیم.

لازم به ذکر است طی روزهای گذشته نیز خبر اهدای زمین رایگان به دو تن از ورزشکاران قهرمان خراسان شمالی در بازی های آسیایی و افتخارآفرینان جهانی نیز منتشر شد اما تا به امروز این اقدام به صورت عملی جامه عمل پوشیده نشده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 997

به "فیلم ، انجام تمرینات پرتاب وزنه در دوشنبه بازار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، انجام تمرینات پرتاب وزنه در دوشنبه بازار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید