غلیظ ترین آرایش زن شاهرخ استخری ، شوکه می شوید

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران: سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است که به مناسبت تولدش در سالن ارایشی میکاپی زیبا انجام داد.

غلیظ ترین آرایش زن شاهرخ استخری ، شوکه می شوید

شاهرخ استخری بازیگر معروف ایرانی است. شاهرخ استخری با سریال دلنوازان به معروفیت رسید. البته شاهرخ استخری استعداد بازیگری را داشت و همچنان هم طرفداران بسیاری دارد. شاهرخ استخری چند سالی می شود که با سپیده بزمی پور ازدواج کرده اند. همسر او بزرگ شده بلژیک است اما با این حال شاهرخ استخری اوایل غیرتشان اجازه نمیداد همه همسرش را ببینن و حتی در برنامه تلویزیونی هم این را گفته بودند اما همان طور که می دانید این روزها اینستاگرام منبع درآمدی عالی و همچنین راهی برای ابراز وجود و نشان دادن سر و وضع و زندگی هاست.

بنابراین سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری هم این اجازه را پیدا کرد و حتی حالا به بلاگری فعال تبدیل شده است و از این راه کسب درآمد دارد. اما از این ها که بگذریم سپیده بزمی پور متولد دی ماه است و تولدش بسیار نزدیک به کریسمس! به همین دلیل ظاهرا از کودکی به او بچه کریسمسی می گفتند.

وی به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که کیکی کوچک در دست دارد اما خب چیزی که مهم است آرایش اوست که در سالن آرایشی انجام داده شده و با تگ نام سالن تبلیغات اجرا شده! در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

شایانیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع: رکنا
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1977

به "غلیظ ترین آرایش زن شاهرخ استخری ، شوکه می شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "غلیظ ترین آرایش زن شاهرخ استخری ، شوکه می شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلیظ ترین آرایش زن شاهرخ استخری ، شوکه می شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید