عاملان سرقت های هولناک از رانندگان تاکسی های اینترنتی به دام افتادند

به گزارش صنایع 90، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: اعضای باند سه نفره سرقت از رانندگان تاکسی های اینترنتی در شرق استان تهران دستگیر شدند.

عاملان سرقت های هولناک از رانندگان تاکسی های اینترنتی به دام افتادند

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش، سرهنگ غلامرضا حسنوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سارقان به بهانه تهوع راننده را مجبور به توقف و با استفاده از سلاح های سرد مانند قمه و چاقو وجه نقد، تلفن همراه و خودرو را سرقت می کردند و به مقصد شهر های مجاور متواری می شدند.

وی افزود: طی روز های گذشته از طریق سامانه 110 گزارش هایی مبنی بر سرقت های مشابه تاکسی های اینترنتی از سوی مال باختگانی که در نیمه شب کنار جاده رها شده بودند داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: بر اساس تحقیقات اجرا شده مشخص شد سه جوان سارق از شهر های اطراف تاکسی اینترنتی به مقصد شهر پردیس می گرفتند و پس از سرقت راننده را در محلی تاریک و دور از شهر پیاده می کردند و از محل متواری می شدند.

حسنوند اظهار کرد: این موضوع در دستور کار کارشناسان نیروی انتظامی قرار گرفت و با استفاده از اقدامات فنی اعضای این باند سه نفره دستگیر شدند.

وی ضمن تقدیر از علیرضا آغاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، گفت: با مساعدت دادستانی، اقدام لازم اجرا شده و پرونده سرقت ها در دست بررسی است. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس با بیان این که در زمانی کوتاه خودرو و وسایل سرقت شده هشت نفر از مال باختگان به آن ها برگردانده شده است، افزود: شهروندانی که با این شگرد از آن ها سرقت شده یا مورد تعرض قرار گرفته اند به پلیس آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پردیس مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند.

حسنوند با تاکید بر لزوم هوشیاری شهروندان هنگام استفاده از تاکسی های اینترنتی خاطر نشان کرد: اگر شهروندان به مورد مشکوکی برخورد کردند با تلفن همراه خود از راننده عکس بگیرند و برای یکی از اعضای خانواده ارسال کنند تا در صورت بروز مشکل کارشناسان فرد مظنون را از طریق عکس شناسایی کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس توصیه کرد: رانندگان کرایه های بالا و دو برابری را برای راستا های دور افتاده از مسافران به ویژه آن هایی که پوشش وآرایش عادی ندارند قبول نکنند.

منبع: خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 713

به "عاملان سرقت های هولناک از رانندگان تاکسی های اینترنتی به دام افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاملان سرقت های هولناک از رانندگان تاکسی های اینترنتی به دام افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید