روش های درست آرایش چشم برای زیباتر و گیراتر شدن

به گزارش صنایع 90، داشتن ظاهری زیبا مورد علاقه هر انسانی است به ویژه خانم ها، البته برای این توجه و میل به زیبایی، لوازم آرایشی متنوعی نیز طراحی شده است، امروز میخواهیم در مورد آرایش چشم ها صحبت کنیم و اینکه چطور میتوانیم چشم ها را بزرگتر و گیراتر ارایش کنیم.

روش های درست آرایش چشم برای زیباتر و گیراتر شدن

تمام زنان و دختران جوان دوست دارند که چشمان درشت و تاثیرگزار داشته باشند. خوشبختانه همچون بسیاری دیگر از امکاناتی که با انجام مطالعات و ورود وسایل و تجهیزات آرایشی اکنون در دسترس هستند این رویا نیز به آسانی قابل دستیابی است. در ادامه این نوشته برخی از ترفندهایی که بهترین و پرآوازه ترین آرایشگران جهان برای داشتن چشم های درشت در میان مشتری های خود به کار می برند را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید آنها را برای درشت تر نشان دادن چشمان تان به کار گیرید.

برای بزرگ تر به نظر آمدن چشمان تان از دو ردیف سایه استفاده کنید

یکی از متخصصان گریم هالیوود به نام جیک بایلی برای این مورد دو رنگ سایه با توناژهای نزدیک به هم را پیشنهاد می کند. این کار می تواند عمیقا در درشت به نظر رسیدن چشمان تان موثر باشد.

برای داشتن نگاه گیرا و طبیعی از قانون زیر استفاده کنید

جوانا شلیپ که کارهای گریم سلبریتی هایی چون خانم ها مدونا و آنجلینا جولی را انجام می دهد در این مورد توضیح می دهد که برای طبیعی به نظر رسیدن چشم ها تنها در پلک بالا از خط چشم استفاده کنید.

سایه ها را در مکان های درست اعمال کنید

یکی از متخصصان گریم پرآوازه به نام سارا لوکرو که کاترین هاگل و اولیویا وایلد از مشتری های او هستند، برای داشتن چشم های زیباتر توصیه هایی می کنند. آنها می گویند که بیشترین میزان رنگ باید در وسط پلک باشد. همچنین اشاره می کنند با تمرکز بیشتر سایه در قسمت وسط پلک بالا می توان حالت زیباتری به چشم داد. همچنین با این کار مشخص می شود که سایر مناطق پلک باید میزان سبک تری از سایه را داشته باشند.

تکنیک اُمبره تنها مخصوص موها نیست

شارلوت ویلر از متخصصان گریم شما به استفاده از تکنیک اُمبره تشویق می کند. برای آنکه بتوانید چشم های تان را برزگ تر جلوه دهید، در گوشه های خارجی چشم از سایه های تیره تر و برای گوشه های داخلی از سایه های روشن تر استفاده کنید.

سایه هایی با توناژ بژ حالت طبیعی تری به آرایش شما می دهند

برای آنکه بتوانید بدون استفاده بیش از اندازه از سایه، چشمان درشت تری داشته باشید می توانید از رنگی های صدفی در گوشه های داخلی چشم های تان استفاده کنید. استفاده از خط چشم های بژ و قهوه ای می تواند در مقایسه با رنگ سفید یا سایه های بسیار براق چهره طبیعی تری به شما بدهند.

حد فاصل چشم ها را با سایه های درخشان روشن آرایش کنید

سایه ها یا خط چشم های روشن و درخشان می توانند برای هایلایت کردن سایه ها مناسب باشند و باعث می شوند که چشم ها شکیل تر به نظر برسند. برای آنکه چشم تان درشت تر و بازتری داشته باشیم، حد فاصل بین چشم ها را با سایه های این چنینی آرایش کنید.

چشم ها را درخشان تر به نظر برسانید

برای آنکه چشم های گیراتری داشته باشید بر روی پلک های بالا و پایین اندکی از سایه های قهوه ای روشن استفاده کنید و گوشه های خارجی چشم را نیز را با سایه های روشن و صدفی رنگ آرایش کنید. هرگز هم استفاده از سایه سفید در زیر ابروها را فراموش نکنید چرا که با این کار به چشمان خود برق و درخشانی بیشتری خواهید داد.

از به کار بردن مدادها یا خط چشم هایی با رنگ های روشن واهمه نداشته باشید

یکی دیگر از متخصصان گریم به نام لورا گلر می گوید: سایه ها یا خط چشم هایی به رنگ های آبی و بنفش را هم گاهی امتحان کنید. هر رنگی که روشن تر باشد، چشم ها را درشت تر نشان می دهد و اگر به درستی استفاده شوند، می توانند عمق بسیار خوبی را به چشم ها بدهند.

برای خط انداختن روی چشم از سایه استفاده کنید

سایه هایی به رنگ های قهوه ای و صدفی، می توانند چشم شما را بازتر و نگاه تان را جذاب تر کند. ابتدا با مداد سفید گوشه های داخلی چشم را بکشید. سپس، سایه اصلی را به تمام پلک بزنید. با سایه های قهوه ای و خاکستری پلک بالا را آرایش کنید. برای پلک پایین هم از رنگ های صدفی استفاده کنید.

برای بدست آوردن ظاهری دراماتیک می توانید از تکنیک های قدیمی دودی رنگ برای چشم ها استفاده کنید

برای اینکه چشم ها را جذاب تر به نظر برسانید و مقدار رنگ تیره آرایش در آن را کمتر به بیننده نشان دهید ابتدا تنها با سایه کل پلک ها را آرایش کرده و سپس از ماد استفاده کنید. ابتدا هم روی پلک بالا این کار را انجام دهید و سپس روی پلک پایین این کار را انجام دهید. حتما بعد از انجام این کار رنگ تیره را پخش و کمرنگ تر یا به اصطلاح بِلند کنید تا اثر اصلی دودی رنگ را روی چشم ها اعمال کرده باشید. گوشه های داخلی چشم را هم با سایه سفید هایلایت کنید.

انتشار: 3 تیر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 3

به "روش های درست آرایش چشم برای زیباتر و گیراتر شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های درست آرایش چشم برای زیباتر و گیراتر شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید