روشنای خانه رادیو داستان یکی از اسرای جنگ تحمیلی را روایت می نماید

به گزارش صنایع 90، در هفته پیش رو سریال جدیدی با نام روشنای خانه از رادیو نمایش و رادیو تهران پخش می گردد که داستان زندگی یکی از اسرای جنگ تحمیلی است.

روشنای خانه رادیو داستان یکی از اسرای جنگ تحمیلی را روایت می نماید

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، داستان این مجموعه رادیویی را هانیه نجفی به سفارش رادیو تهران نوشته و در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو فراوری شده است .

روشنای خانه درباره افشین یکی از اسرای جنگ تحمیلی است که پیش از جنگ گذشته تاریکی داشته است. او پس ازاسارت به کشور باز می گردد و با نتیجه کارهای اشتباهش روبرو می گردد و باید پس از تحمل سختی های اسارت، خانواده را ازنو بسازد که در این بین با ماجراهایی تازه روبه رو می گردد.

سعیده فرضی کارگردان این مجموعه رادیویی در این باره گفت: تمام تلاشم از نظر کارگردانی این بوده که چیدمان صداها کنار هم، چیدمان خوبی باشد، و اینکه سعی کردم فضای داستان تلخ نباشد و خوشبختانه هانیه نجفی هم به عنوان نویسنده قصه را تلخ ننوشت .

او اضافه نمود : دراین سریال مجتبی طباطبایی در نقش اصلی افشین بازی می نماید . نورالدین جوادیان، بهناز بستان دوست و صفا آقاجانی هم ازدیگر بازیگران اصلی هستند و نگین خواجه نصیر، عبدالعلی کمالی، مسعود زنوزی راد، سعید سلطانی، محمد آقامحمدی، معصومه عزیز محمدی نیز سایر نقش ها را برعهده دارند که البته نقش معصومه عزیز محمدی و مهدی آقامحمدی در این سریال بسیار شیرین و دلنشین است .

مجموعه روشنای خانه به کارگردانی نویسندگی هانیه نجفی، کارگردانی سعیده فرضی، تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست، گویندگی احمد گنجی، صدابرداری محمدرضا محتشمی و افکتوری نازنین حسن پور از روز یکشنبه ساعت 22:30 از رادیو تهران پخش می گردد و ساعت 1:00 بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1144

به "روشنای خانه رادیو داستان یکی از اسرای جنگ تحمیلی را روایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشنای خانه رادیو داستان یکی از اسرای جنگ تحمیلی را روایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید