خلاصه بازی استقلال 1 ، 0 سپاهان؛ گل تماشایی 3 امتیازی آبی ها

به گزارش صنایع 90، تیم فوتبال استقلال در شروع هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز (سه شنبه) در استادیوم آزادی میزبان سپاهان بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. جعفر سلمانی در دقیقه 31 برای استقلال گلزنی کرد تا شاگردان فرهاد مجیدی با 20 امتیاز صدرنشین شوند.

خلاصه بازی استقلال 1 ، 0 سپاهان؛ گل تماشایی 3 امتیازی آبی ها

نیمه اول

دقیقه 30: یاسین سلمانی مسیری طولانی را به سمت دروازه استقلال حرکت کرد و پس از انجام چند حرکت تکنیکی مقابل مدافعان این تیم، اقدام به شوتزنی کرد، اما ضربه این بازیکن آرام بود و به وسیله مدافعان استقلال دفع شد.

دقیقه 31: ارسال توپ به داخل محوطه جریمه سپاهان از سمت راست به رودی ژستد رسید که این بازیکن با ضربه سر توپ را برای جعفر سلمانی فراهم کرد و او با شوتی ناگهانی توپ را به تور دروازه سپاهان چسباند.

دقیقه 32: موقعیت ضدحمله برای سپاهانی ها با حضور سجاد شهباززاده فراهم شد، اما مدافعان استقلال در محوطه جریمه مانع از حرکت بعدی مهاجم زردپوش شدند.

دقیقه 40: سجاد شهباززاده اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 41: سپاهانی ها این بار از سمت راست ارسالی روی دروازه استقلال داشتند که ضربه سر فرشاد احمدزاده در چارچوب نبود تا این موقعیت هم از دست برود.

دقیقه 1+45: امیرحسین حسین زاده از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او را کریستوفر کنت از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

نیمه دوم

دقیقه 46: جعفر سلمانی در آغاز نیمه دوم در موقعیت تک به تک با کریستوفر کنت نهاده شد، اما ضربه او را دروازه بان سپاهان راهی کرنر کرد.

دقیقه 51: امید نورافکن از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 54: فرشاد احمدزاده روی یک ضربه ایستگاهی ارسال روی دروازه استقلال داشت که محمدحسین مرادمند قصد دور کردن توپ را داشت، اما ضربه او به سمت چارچوب رفت تا سیدحسین حسینی با دفع آن توپ را راهی کرنر کرد که خطری دروازه اش را تهدید نکند.

دقیقه 55: کرنر سپاهانی ها به شکل پاس به یاسین سلمانی سپرده شد که این بازیکن قصد داشت با تکنیک خود در محوطه جریمه استقلال برای خودش موقعیت گل ایجاد کند که در نهایت پیروز شد یک کرنر به دست بیاورد.

دقیقه 59: فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی شد، اما ضربه او جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 61: سیاوش یزدانی با خطایی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 63: محمدحسین مرادمند دیگر بازیکنی بود که با خطا در میانه میدان از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 64: پاس خوب یاسین سلمانی برای محمدرضا حسینی این بازیکن را در محوطه جریمه استقلال در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد، اما ضربه هافبک سپاهانی ها را سیدحسین حسینی دفع کرد و در برگشت نیز توپ با برخورد به محمدرضا حسینی تبدیل به اوت شد.

دقیقه 65: ارسال روی دروازه استقلال به وسیله سیاوش یزدانی تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 71: امید نورافکن از سمت چپ ارسالی روی دروازه استقلال داشت که شهریار مغانلو نتوانست از این پاس استفاده کند، اما توپ به شکل خطرناکی به اوت رفت.

دقیقه 74: ارسلان مطهری پشت مدافعان سپاهان صاحب توپ شد و از زاویه بسته با کنت در موقعیت تک به تک نهاده شد که ضربه او با دفع دروازه بان سپاهان یک کرنر را برای استقلالی ها در پی داشت.

دقیقه 75: گئورگی ولسیانی با خطایی که روی ارسلان مطهری انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 86: شهریار مغانلو در فضای خالی پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد، اما در موقعیتی که بتواند روی دروازه حسینی خطر ایجاد کند نبود و در نهایت تصمیم گرفت با پاس در عرض هم تیمی های خود را در موقعیت قرار بدهد که محمدحسین مرادمند با دفع توپ اجازه این کار را نداد.

دقیقه 88: یاسین سلمانی در محوطه جریمه استقلال با دریبل سیاوش یزدانی و سپس پاسی به دهانه دروازه آبی پوشان خطرآفرین شد، اما شهریار مغانلو نتوانست از این موقعیت بهره ای ببرد.

دقیقه 1+90: امید نورافکن در محوطه جریمه استقلال روی زمین افتاد و معتقد به خطای پنالتی بود، اما داور مسابقه دستور به ادامه بازی داد که روی توپ برگشتی نیز شوت از پشت محوطه جریمه سپاهانی ها از کنار دروازه راهی اوت شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف آقاسی (53 - محمد دانشگر)، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس (53 - ارسلان مطهری)، سبحان خاقانی (46 - روزبه چشمی)، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیر حسین حسین زاده و رودی ژستد (89 - سعید مهری).

ترکیب سپاهان: کریستوفر کنت، عزت الله پورقاز، مسعود ریگی، محمدرضا حسینی (69 - شهریار مغانلو)، فرشاد احمدز اده، سجاد شهباززاده، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، سیدمحمد کریمی (69 - جلال الدین علی محمدی)، گئورگی ولسیانی و یاسر سلمانی.

داور: بیژن حیدری

منبع: فرارو
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1960

به "خلاصه بازی استقلال 1 ، 0 سپاهان؛ گل تماشایی 3 امتیازی آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی استقلال 1 ، 0 سپاهان؛ گل تماشایی 3 امتیازی آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید