خبرنگاران 49 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کردند

به گزارش صنایع 90، همدان - خبرنگاران - فرماندار شهرستان بهار از نام نویسی 49 نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ در سه روز نخست ثبت نام اطلاع داد و گفت: فرآیند ثبت نام 37 داوطلب قطعی شده است.

خبرنگاران 49 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کردند

احسان قنبری روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: نامزدهای نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ بین 33 تا 60 سال سن دارند.

وی با بیان اینکه تنها یکی از داوطلبان خانم و متولد سال 1367 است، اضافه کرد: بیشتر داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ دارای مدرک فوق لیسانس هستند.

رییس حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ گفت: شماری از داوطلبان به صورت غیرحضوری و با استفاده از نرم افزار و تعدادی هم به صورت حضوری با مراجعه به فرمانداری بهار نسبت به ثبت نام برای انتخابات میاندوره ای مجلس از حوزه بهار و کبودراهنگ اقدام نموده اند.

قنبری اعلام کرد: افرادی که روش غیرحضوری را برای ثبت نام انتخاب می نمایند برای تکمیل فرایند نام نویسی باید به فرمانداری مراجعه نموده و کد دریافت نمایند در غیراینصورت ثبت نام آنها قطعی نیست.

وی خاطر نشان کرد: کار نام نویسی نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ تا 14 فروردین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگاران، عیسی جعفری نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال 99 به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

استان همدان با 10 شهرستان، هفت حوزه اصلی و 19 حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و 16 بخشداری) دارای 9 کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری 28 خرداد سال جاری برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1595

به "خبرنگاران 49 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 49 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید