خبرنگاران بروزرسانی و افزایش مبلغ قرارداد؛ وعده پوشالی مدیران استقلال به قایدی

به گزارش صنایع 90، تهران- خبرنگاران- مهدی قایدی مهاجم جوان استقلال از مدیران استقلال درخواست نموده قراردادی جدید برای وی تنظیم گردد، او بر این باور است قراردادش نسبت به سایر بازیکنان کم بوده و انتظار دارد قرارداد وی با بازیکنان جدید و حتی قدیمی هم تراز گردد.

خبرنگاران بروزرسانی و افزایش مبلغ قرارداد؛ وعده پوشالی مدیران استقلال به قایدی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، این روزها عظیم ترین غایب تمرینات استقلال مهدی قایدی نام دارد.

بازیکنی که پس از بازی با سپاهان در تمرینات استقلال شرکت نکرده و گفته می شود این عدم حضور در محل تمرین آبی پوشان به واسطه ناراحتی او از شرایطش است.

البته ناراحتی مهاجم جوان استقلال مربوط به روزهای اخیر نیست و به چند ماه پیش بر می شود، به روزهایی که قرار بود استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

مهدی قایدی پیش از اینکه استقلال برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به کشور قطر برود شبانه به هتلی که احمد سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال با بازیکنان قرارداد می بست رفت و درباره تنظیم قرارداد جدید با او صحبت کرد.

قایدی به سعادتمند اعلام نمود قراردادی وی در فصل جدید مربوط به چند سال پیش است و با توجه به اینکه او در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی با پیراهن استقلال در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته، انتظار دارد مبلغ قراردادش افزایش پیدا کند.

در این نشست مهدی قایدی به مدیرعامل وقت استقلال یادآور شد با توجه به اینکه او چندین پیشنهاد خوب از تیم های خارجی دارد و قرارداد وی نسبت به سایر بازیکنان کمتر است انتظار دارد قرارداد وی با بازیکنان جدید و حتی قدیمی هم تراز شود.

در نشست مذکور احمد سعادتمند به مهدی قایدی قول داد پس از بازگشت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا مبلغ قرارداد وی افزایش پیدا کند.

بازگشت آبی پوشان از کشور قطر با برکناری احمد سعادتمند همراه شد و زمام امور مدیریت این تیم به احمد مددی سپرده شد، قایدی چندین بار مدیربرنامه هایش را به دفتر باشگاه استقلال فرستاد و از آنها خواست قرارداد جدیدی برای وی تنظیم شود که هر بار این اتفاق به آینده موکول شد.

مهدی قایدی که از عدم تنظیم قرارداد جدید ناراحت به نظر می رسد بارها به مدیران استقلال پیام داده است تا نسبت به قولی که به او داده شده اقدام شود.

استقلال چند روز دیگر باید به مصاف مس رفسنجان برود و معلوم نیست سرنوشت قایدی چه خواهد شد و آیا این بازیکن آبی پوشان را در این مسابقه همراهی خواهد نمود یا نه؟

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1529

به "خبرنگاران بروزرسانی و افزایش مبلغ قرارداد؛ وعده پوشالی مدیران استقلال به قایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بروزرسانی و افزایش مبلغ قرارداد؛ وعده پوشالی مدیران استقلال به قایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید