حماسه 9 دی بیانگر ولایت مداری مردم ایران است

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، محمد قاسمی در حاشیه اجتماع مردم قزوین در سالروز حماسه 9 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم ایران در برهه های مختلف تاریخ همواره نشان داده اند پای نظام و انقلاب ایستاده اند و حماسه 9 دی نیز نماد و تبلوری از این حضور مردمی است و انقلاب اسلامی در تمامی این سال ها صندلی اصلی خود را در دل و قلب مردم قرار داده است.

حماسه 9 دی بیانگر ولایت مداری مردم ایران است

دادستان مرکز استان تاکید نمود: حماسه 9 دی برگ زرینی در دفتر تاریخ این ملت بصیر است و حضور به یادماندنی و توأم با بصیرت و هوشیاری مردم، همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

قاسمی اعلام نمود: پیغام حماسه 9 دی برای دوستان انقلاب ایستادگی پای آرمان ها و خواسته های خود بود و به دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اثبات کرد که هرموقع پای دین، امام حسین(ع)، انقلاب و نظام در میان باشد ملت ایران از آن کوتاه نخواهند آمد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام نمود: کارنامه 40 ساله انقلاب نشان می دهد که دشمن لحظه ای از دشمنی دست برنخواهد داشت و انواع توطئه ها را از ابتدای انقلاب به طرق مختلف دنبال نموده، اما بصیرت مردم هوشیار و درایت رهبر فرزانه انقلاب مانع از این شده که به نتیجه برسند.

قاسمی در انتها اضافه نمود: امروز بیانگر این است که ملت ایران نه تنها در عهدی که با انقلاب، نظام و رهبری خود بسته اند مصمم تر و استوارتر هستند، بلکه به جهانیان نشان دادند که عهدی که با اسلام و انقلاب بسته اند هرگز گسستنی نبوده و نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 162

به "حماسه 9 دی بیانگر ولایت مداری مردم ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حماسه 9 دی بیانگر ولایت مداری مردم ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید