الدن رینگ پرفروش ترین بازی فرام سافتور در هفته نخست؛ جدول فروش بریتانیا

به گزارش صنایع 90، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، الدن رینگ در جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا به جایگاه اول راه یافته و به پرفروش ترین بازی استودیوی فرام سافتور در هفته نخست تبدیل شده است.

الدن رینگ پرفروش ترین بازی فرام سافتور در هفته نخست؛ جدول فروش بریتانیا

دارک سولز 3 که در سال 2016 عرضه شده است، قبل از الدن رینگ پرفروش ترین بازی این استودیو در هفته نخست انتشار بود اما بازی تازه فرام سافتور نسبت به سومین نسخه از سری سولز، 26 درصد فروش بیشتری داشته است. البته ناگفته نماند که این آمار مربوط به فروش فیزیکی این بازی است و ربطی به فروش نسخه های دیجیتال ندارد. این از آن جایی مهم است که فروش دیجیتالی بازی ها در چند سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده اند. لازم به ذکر است که آمار فروش دیجیتال در ادامه منتشر خواهند شد.

الدن رینگ بعلاوه سومین بازی پرفروش در هفته نخست عرضه در امسال میلادی است و پس از بازی های Pokémon Legends: Arceus و هورایزن فوربیدن وست که در هفته گذشته عرضه شد، قرار می گیرد. طبق آمار، 63 درصد از فروش فیزیکی بازی روی پلی استیشن 5، 17 درصد روی پلی استیشن 4، 17 درصد روی ایکس باکس و 3 درصد روی رایانه های شخصی بوده است. از آنجایی که بسیاری از کاربران رایانه های شخصی و ایکس باکس، نسخه دیجیتالی بازی ها را ترجیح می دهند، این آمار تا حدود زیادی منطقی است.

عرضه الدن رینگ و فروش موفقیت آمیز آن به این معنی است که نسخه دوم هورایزن جایگاه دوم را تصاحب می نماید. فروش بازی انحصاری تازه پلی استیشن 5 در هفته ای که گذشت شاهد کاهش 79 درصدی بود. در این هفته تعداد کنسول های پلی استیشن 5 هم با کاهش روبه رو بود. از طرفی Pokémon Legends: Arceus با یک پله سقوط به نسخه سوم دست پیدا نموده است. یکی دیگر از بازی های تازه، Dying Light 2: Stay Human است که این هفته پس از کاهش فروش 55 درصدی، از رتبه سوم به هفتم رسید.

دیگر بازی تازه در این مدت، گرید لجندز، اثر مسابقه ای استودیوی کدمسترز است که در جایگاه هجدهم واقع شده است. بازی تازه الکترونیک آرتز، بیشترین فروش فیزیکی خود را روی پلی استیشن 5 با 56 درصد از فروش کلی تجربه کرد. این بازی هفته آینده با عرضه گرن توریسمو 7 رقابت سختی را از منظر فروش خواهد داشت. بعلاوه این هفته در فهرست بازی های پرفروش، نام Grand Theft Auto: The Definitive Edition به چشم می خورد که به لطف نسخه های فیزیکی پلی استیشن 4 و ایکس باکس، با 24 درصد افزایش فروش نسبت به هفته گذشته روبرو شده است.

در ادامه می توانید 10 بازی برتر را در هفته منتهی به 26 فوریه 2022 (7 اسفند 1400) مشاهده کنید.

بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
الدن رینگ1-
هورایزن فوربیدن وست21
Pokémon Legends: Arceus32
ماریو کارت 8 دلوکس44
فیفا 2255
کال آو دیوتی: ونگارد67
Dying Light 2: Stay Human73
Animal Crossing: New Horizons86
ماینکرفت (نسخه سوییچ)98
GTA Trilogy Definitive Edition1014

منبع: gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2071

به "الدن رینگ پرفروش ترین بازی فرام سافتور در هفته نخست؛ جدول فروش بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الدن رینگ پرفروش ترین بازی فرام سافتور در هفته نخست؛ جدول فروش بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید