از ناروتو در فورتنایت تا نامزدهای گیم اواردز 2021؛ برترین های بازی های ویدیویی

به گزارش صنایع 90، اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم صنعت بازی و بازی سازی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای بازی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های بازی های ویدیویی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب کننده و پربازدید هفته گذشته را در یک مجموعه کنار هم در اختیارتان قرار می دهیم.

از ناروتو در فورتنایت تا نامزدهای گیم اواردز 2021؛ برترین های بازی های ویدیویی

ناروتو به فورتنایت آمد!

با اینکه در ابتدا غیرممکن به نظر می رسید، اما بالاخره به واقعیت پیوست. ناروتو و بقیه تیم 7 اکنون در بازی فورتنایت هستند. همراه با جینچوریکی، اوچیها ساسوکه، هارونو ساکورا و هاتاکه کاکاشی به ناروتو در بازی می پیوندند؛ در حالی که دهکده برگ پنهان، دره نهایی و منطقه امتحانی چونین به عنوان مکان های تازه اضافه می شوند. هر اسکین انواع استایل های مختلف و تجهیزات خاص خود را دارد. ناروتو استایل هفتمین هوکاگه را دریافت می نماید؛ در حالی که ساکورا استایل ساکورا اوچیها و کاکاشی استایل بلک آپس را در بازی خواهد داشت. در همین حال، ساسوکه شمشیر مار را در اختیار دارد. کوله پشتی های تازهی با عناوین پاکون، شوریکن باد شیطان، شنل برگ پنهان و اسکرول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بعلاوه می توانید شکلک های احضار جوتسو و رامن بریک را به همراه گلایدری که شبیه کوراما، روباه نه دم است، دریافت کنید.

سایبرپانک 2077 برخلاف باور افراد حرف های زیادی برای گفتن دارد

سایبرپانک 2077 از زمان عرضه تا امروز، فقط و فقط با انتقادهای شدید و بعضا غیرمنصفانه روبرو شده است. بله، قسمت اعظمی از انتقادها به جا، متناسب و درست است؛ از باگ های مختلف و مسائل فنی گرفته تا نحوه تبلیغات سی دی پراجکت رد و عرضه ناقص بازی. با این حال یک انتقاد خاص به بازی وجود دارد که اصلا برایم قابل درک نیست؛ اینکه عده ای می گویند سایبرپانک 2077 هیچ حرفی برای گفتن ندارد. این انتقاد را بارها از سوی مخاطبان و منتقدان شنیده ایم. نقد و آنالیز بسیار تند سایت NPR اساسا می گوید این بازی از نظر مضامین فکری و فلسفی خالی است و سایت یوروگیمر هم با وجود تحسین آن به صورت کلی، اعتقاد دارد بیش از حد روی مفاهیم و پیغام های سایبرپانک 2077 تمرکز می گردد، اینکه بازی چه حرفی برای گفتن دارد. پاسخ این است که هیچ چیز.

از اسپایدرمن در بازی اونجرز رونمایی شد

همه ما مدت ها قبل از انتشار بازی اونجرز اثر استودیوی کریستال داینامیکس، تا حد زیادی می دانستیم که اسپایدرمن قرار است در این بازی ظاهر گردد. با این حال این قضیه که این شخصیت فقط قرار بود روی نسخه های پلی استیشن در دسترس قرار گیرد با واکنش های ضد و نقیضی روبه رو شد. حال کمپانی سازنده بازی با تصاویر و تریلری از جزئیات حضور این شخصیت در بازی پرده برداشته است. در توضیحات این شخصیت آمده است که حرکات آکروباتیک اسپایدرمن راهی کاملا تازه برای تجربه بازی به صورت انفرادی یا با دوستان به ارمغان می آورد و حرکات منحصربه فرد و توانایی های رزمی او مطمئنا یک مکمل عالی برای هر تیم در بازی خواهد بود. بازیکنان داستان مرد عنکبوتی را به وسیله چالش های بازشدنی که در سراسر مراحل Avengers Initiative وجود دارند، تجربه خواهند کرد. پیتر پارکر از یک تهدید مرگبار تازه آگاه می گردد و باید با اعضای گروه اونجرز همکاری کند تا گروه AIM را از دستیابی به فناوری که می تواند ارتش مصنوعی آن ها را غیرقابل توقف کند، باز دارد.

نقدها و نمرات بازی Battlefield 2042 منتشر شد

چند روزی است که دسترسی زودهنگام بازیکنان به بازی بتلفیلد 2042 (Battlefield 2042) شروع شده است تا آن ها بتوانند اولین تجربه خود را از تازهترین ساخته تیراندازی اول شخص استودیوی دایس (DICE) به دست آورند. در این میان بعضی از منتقدان هم این فرصت را پیدا نموده اند تا بازی را تجربه و نظر خود را درباره آن بیان نمایند. Battlefield 2042 کمی با قسمت های قبلی خود فرق دارد. این بازی =چندین حالت آنلاین چند نفره دارد اما از بخش داستانی تک نفره پشتیبانی نمی نماید. این بازی که در آینده نزدیک اتفاق می افتد، یک چرخش پیشرفته در فرمول نظامی سری ایجاد می نماید و به بازیکنان سلاح ها و وسایل نقلیه تازهی می دهد تا در مکان های تازه و آشنای قدیمی با آن ها نبرد نمایند.

عرضه بازی Saints Row تا تابستان سال آینده عقب افتاد

طبق تازهترین اخبار منتشر شده، ریبوت سری Saints Row از کمپانی Deep Silver Volition با تأخیر در عرضه روبرو شده است. به جای 25 فوریه 2022، اکنون بازی قرار است در تاریخ 23 آگوست سال آینده (1 شهریور 1401) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر گردد. کارگردان بازی، جیم بون، بیان نموده که علت اصلی این تأخیر، کوشش برای ساخت برترین بازی مجموعه است.

شبیه سازی بازی های قدیمی تصویر درستی از آن ها ارائه نمی دهد

تعداد کمی از بازی های نقش آفرینی به اندازه بازی های کلاسیک سری فاینال فانتزی دوست داشتنی هستند. در واقع به همین علت است که کمپانی اسکوئر انیکس تصمیم گرفته شش بازی نخست این مجموعه را به صورت پیکسل ریمستر دوباره عرضه کند که واکنش های ضد و نقیضی را به همراه داشته است. در هر صورت بازسازی بازی های کلاسیک همواره مانند فاینال فانتزی 7 عالی نخواهد بود و نگرانی هایی وجود دارد. به خصوص این که مادهای گرافیکی که هواداران برای نسخه ششم مجموعه ساخته اند، چندان آن را زیباتر نمی نماید. به همین علت در این مقاله نگاهی به این موضوع خواهیم داشت که چگونه پیکسل هایی که در گذشته خاطرات زیبایی را برایمان ساخته بودند، هرگز قرار نبوده در نمایشگرهای مدرن و با کیفیت بالا مشاهده شوند. با این حال راه درست برای به روز رسانی گذشته چیست؟

12 شخصیت اصلی خوش لباس برتر تاریخ فاینال فانتزی از بدترین تا برترین

یک قهرمان بازی نقش آفرینی ژاپنی باید ظاهری آراسته و شایسته چنین جایگاه مهمی داشته باشد که بازی های فاینال فانتزی معمولا سعی در نشان دادن آن دارند. تا به امروز 15 عنوان اصلی در این فرنچایز منتشر شده اند اما تنها 12 بازی شخصیت هایی دارند که می توان آن ها را قهرمانان اصلی داستان در نظر گرفت. بعضی از این بازی ها و شخصیت ها در مرز قرار دارند. سه بازی که در آن ها ردی از قهرمان داستان به شکل سنتی دیده نمی گردد فاینال فانتزی، فاینال فانتزی 11 و فاینال فانتزی 14 هستند. در اولین بازی فاینال فانتزی شخصیت اصلی به وسیله بازیکن ساخته می گردد و جنگجوی روشنایی نام دارد. دو بازی دیگر MMO هستند که طبیعتا در آن ها شخصیت بازی به وسیله بازیکن ساخته می گردد. با اینکه این بازی ها هر یک روایتگر داستانی جالب هستند اما اندازه قابل توجه اکشن معمولا جای مانور زیادی برای درخشش شخصیت ساخته شده به وسیله بازیکن نمی گذارد.

نامزدهای گیم اواردز 2021 اعلام شد؛ دث لوپ با بیشترین نامزدی در صدر

مراسم گیم اواردز سال جاری قرار است پس از یک سال وقفه، مثل گذشته و به صورت حضوری برگزار گردد؛ مراسمی که هر ساله به ستایش و تحسین برترین ساخته های صنعت بازی های ویدیویی در سال می پردازد. نامزدهای گیم اواردز 2021 اعلام شده است و بازی های دث لوپ و رچت و کلنک با دریافت بیشترین تعداد نامزدی پرافتخارترین بازی های گیم اواردز سال جاری محسوب می شوند. کمتر از سه هفته تا برگزاری گیم اواردز 2021 باقی است. جف کیلی، تهیه نماینده و برگزارنماینده این مراسم، چند ماه گذشته را مشغول رأی گیری از بین نشریات بازی مختلف بوده است؛ طوری که طبق گفته او، 103 نشریه و منتقد برای انتخاب نامزدها و رای گیری نهایی در گیم اواردز 2021 نقش خواهند داشت.

چرا کوتاه بودن بازی های رزیدنت نقطه قوت آن هاست

بازی رزیدنت ایول ویلج تا به امروز به خوبی از پس پاسخگویی به گلایه های اخیر بازیکنان در رابطه با فرنچایز رزیدنت ایول برآمده است. رزیدنت ایول ویلج این کار را با تکیه بیش از حد بر روی کلیشه های ژانر وحشت همانند جامپ اسکیر و ارائه گیم پلی که به طور برابر شامل وحشت و اکشن می گردد انجام داده است که می توان فرمول مشابه آن را در بازی رزیدنت ایول 4 پیدا کرد. در کل، عرضه رزیدنت ایول روستا با موفقیت روبه رو شد و توجه بسیاری را حتی خارج از جامعه هواداری فرنچایز به خود جلب کرد. این موفقیت را می توان تا حد قابل توجهی به یکی از نقاط قوت پنهان بازی نسبت داد. در عرصه دائما در حال تحول بازی های ویدیویی که در آن بیشتر اوقات شاهد عرضه بازی هایی با خطوط داستانی هستیم که بیش از بیست ساعت به درازا می انجامند، فرنچایز رزیدنت ایول جزء معدود مجموعه هایی است که انسجام روایی را به طول آن ترجیح داده است.

شبیه ساز پلی استیشن 2 تمامی بازی ها را اجرا می نماید؛ به جز یک بازی!

در حالی که ماه گذشته علاقه مندان به شبیه سازهای کنسول ها روی کامپیوتر به خاطر پیشرفت های شبیه ساز پلی استیشن 3 جشن گرفته بودند، اکنون نوبت به کنسول پلی استیشن 2 رسیده است. تیم توسعه دهنده پشت شبیه ساز PCSX2 اعلام نموده است که تمامی بازی های این کنسول اکنون به وسیله این شبیه ساز قابل اجرا خواهند بود؛ البته، تقریبا همه آن ها. از میان 2689 بازی این کنسول که در پایگاه داده این شبیه ساز وجود دارد، بیش از 97 درصد آن ها به عنوان بازی های قابل اجرا شناسایی شده اند. این بدان معناست که می توانید آن ها را اجرا کنید و تا حد زیادی بدون مشکل از آن ها لذت ببرید اما با این حال ممکن است بعضی از باگ ها یا اشکالات جزئی هم در این راستا وجود داشته باشد. فقط 22 بازی در این میان به عنوان بی نقص شناسایی شده اند زیرا برای به دست آوردن این نشان، آن ها باید کاملا عاری از هر نوع باگ باشند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1941

به "از ناروتو در فورتنایت تا نامزدهای گیم اواردز 2021؛ برترین های بازی های ویدیویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ناروتو در فورتنایت تا نامزدهای گیم اواردز 2021؛ برترین های بازی های ویدیویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید