پورشیب: داور عرب به سود کاراته کای کویتی قضاوت کرد

به گزارش صنایع 90، ملی پوش کاراته ایران معتقد است که در دیدار او با حریف کویتی، داور مسابقه به سود حریفش قضاوت نموده است.

پورشیب: داور عرب به سود کاراته کای کویتی قضاوت کرد

به گزارش خبرنگاران، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در این مورد شرح داد: من نمی خواهم در مورد داوری ها صحبتی کنم اما همه کسانی که مسابقه را از نزدیک دیدند شاهد هستند که در دیدار پای فینال من داوران عرب به سود حریف کویتی قضاوت کردند و بیشتر امتیازاتم را ندادند.

او در این مورد که هواداران هم در سالن مسابقه نسبت به ناداوری انجام شده واکنش نشان دادند اظهار کرد: همه آن هایی که کاراته را نمی فهمیدند هم به عینه شاهد ناداوری بودند چه برسد به نفرات حاضر در سالن که کاراته را می فهمیدند. من نمی دانم باید چه حرکاتی را می زدم تا به من امتیاز می دادند و چه فاصله امتیازی احتیاج است تا یک کاراته کا پیروز مسابقه باشد. من می توانستم با 9 امتیاز اختلاف و یا حتی بیشتر بازی را ببرم چرا که بیشتر ضربات 3 امتیازی من از سوی داور عرب مورد قبول واقع نشد.

کاراته کای وزن 84- کیلوگرم تیم ملی ایران در مورد کسب مدال برنز نیز ادامه داد: مدت هاست که برای کسب مدال طلا در بازی های آسیایی شبانه روز تمرین های خود را پیگیری می کردم اما در چنین میدانی با چنین قضاوت هایی همه زحمات ورزشکارانی چون من به هدر می رود. البته خدا را شکر می کنم که به کمترین مدال این مسابقه ها (برنز) دست یافتم.

پورشیب در انتها صحبت های خود اظهار کرد: رقیبی که من مقابل او بازی را واگذار کردم مقابل کاراته کاهای ایران هیچ شانسی برای پیروزی نداشت و همه می دانند که در مسابقه های جهانی، آسیایی و تورنمنت های بین المللی مختلف، چنین رقبایی نمی توانند ملی پوشان ایران را شکست دهند. تنها می توانند برای چنین قضاوت هایی متاسف باشم چون با دست های پشت پرده در رویدادی مثل بازی های آسیایی حق ورزشکارانی که مستحق طلا هستند خورده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 62

به "پورشیب: داور عرب به سود کاراته کای کویتی قضاوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشیب: داور عرب به سود کاراته کای کویتی قضاوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید