واکنش های به یاد ماندنی بیرانوند

به گزارش صنایع 90، دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران، با درخشش در جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نامزد بازیکن سال آسیا انتخاب شده است.

واکنش های به یاد ماندنی بیرانوند

به گزارش خبرنگاران، علیرضا بیرانوند از سوی AFC به عنوان نامزد برترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد. از آخرین باری که یک ایرانی توانست به این عنوان برسد، 14 سال می گذرد و حالا دروازه بان تیم ملی ایران و پرسپولیس امیدوار است به خاطر یک سال خوب همراه پرسپولیس و تیم ملی ایران به این مهم برسد.

دروازه بان خرم آبادی شماره یک تیم ملی فوتبال ایران، نقش مهمی در کلین شیت های پیاپی تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی داشت. او در جام جهانی نیز ارزش های خود را ثابت کرد. بیرانوند در بازی برابر مراکش، دروازه ایران را بسته نگه داشت. این اتفاق برای دومین بار رخ داد که ایران در یک دیدار در جام جهانی گل نخورد. اوج هنر او در بازی برابر پرتغال، مهار پنالتی کریستیانو رونالدو بود که تحسین همه اهالی فوتبال را برانگیخت. او که فوتبال حرفه ای خود را در باشگاه نفت تهران آغاز نموده است، پس از پیوستن به پرسپولیس، دو سال درخشان را با این تیم تجربه کرد و پس از دو قهرمانی در لیگ برتر، با عملکرد فوق العاده در لیگ قهرمانان آسیا، تاثیر زیادی در رسیدن تیمش به فینال آسیا داشت.

بیرانوند با هفت کلین شیت در لیگ قهرمانان امسال لقب دستان امن را از AFC گرفت. کسی نمی تواند به این زودی مهار دیدنی او برابر ژاوی را فراموش کند که سرخ ها را به فینال آسیا رساند. او همچنین یک بار به عنوان بازیکن برتر هفته لیگ قهرمانان انتخاب شد.

در زیر، ویدئویی از واکنش ها و آغاز مجددهای خاص علی رضا بیرانوند را می بینید:

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 137

به "واکنش های به یاد ماندنی بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش های به یاد ماندنی بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید