هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال، لیگ بی نظم

به گزارش صنایع 90، لیگ دسته یک هنوز با وجود حاشیه های ابتدایی و عدم وجود برنامه ریزی منظم به کار خود ادامه می دهد.

هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال، لیگ بی نظم

به گزارش خبرنگاران، هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال ایران از شنبه کار خود را شروع می نماید. بعد از گذشت پنج هفته هنوز زمزمه های انحلال بعضی از تیم ها به گوش می رسد که این اتفاق ناشی از بی نظمی های اجرا شده توسط باشگاه ها و عدم برخورد قاطع در پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی توسط مسئولان مربوطه لیگ دسته یک است. با دیدن چنین اتفاقاتی همچنان باید در حسرت برگزاری یک لیگ یک منظم به دور از حاشیه های جانبی ماند. برنامه هفته ششم لیگ آزادگان به توضیح زیر است.

شنبه 7 مهر

مشکی پوشان مشهد – مس رفسنجان؛ لغو گردیده

مس رفسنجان که با شکست هفته پیش خود مقابل شهرداری تبریز، علی سامره سرمربی تیم خود را برکنار کرد، قرار بود مهمان تیمی باشد که زمزمه های انحلالش به گوش می رسد. تیم مشکی پوشان مشهد بعد از لغو بازی تیمشان مقابل ملوان در شرایط مبهمی واقع شده است. نتیجه بازی هفته گذشته مشکی پوشان با ملوان به کمیته انضباطی محول گردیده و این تیم اگر از ابلاغیه ای که توسط کمیته انضباطی ارسال گردیده، دفاع تعیینی نداشته باشد، به احتمال زیاد کمیته انضباطی رای به 3 بر صفر شدن نتیجه به سود ملوان می دهد و با این اتفاق مشکی پوشان به دو رده پایین تر از لیگ دسته یک سقوط می نماید.

بادران تهران – کارون اروند خرمشهر؛ ساعت 15:45

تیم بادران تهران به علت 17 تیمی بودن جدول در هفته گذشته بازی انجام نداد و با یک هفته استراحت مقابل کارون اروند خرمشهری قرار می گیرد که در وضعیت نسبتا خوبی به سر می برد. شاگردان اکبر میثاقیان در حال حاضر با 9 امتیاز در رده پنجم قرار دارند و هفته گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. تیم کارون اروند تا این جای کار یکی از با نظم ترین تیم های لیگ یک بوده است و روند رو به رشدی که دارد به روزهای آینده بسیار امیدوار است. باید دید در استادیوم مجموعه نفت تهرانسر، بادرانی که با یک هفته استراحت آمادگی بیشتری پیدا نموده است موفق می گردد یا کارون اروندی که با روندی ارتقا یافته به مرز آمادگی نزدیک تر می گردد.

اکسین البرز – آلومینیوم اراک؛ ساعت 16:00

این دیدار یکی از مهم ترین رقابت های این هفته لیگ دسته یک است. اکسین که با سه پیروزی پیاپی در سه هفته اول نتایج بسیار خوبی کسب نموده بود، با کسب یک امتیاز در دو هفته اخیر نیاز مبرمی به کسب این سه امتیاز دارد. در مقابل آلومینیوم اراک روند رو به صعودی داشته و دو بازی اخیر خود را در لیگ یک با پیروزی پشت سر گذاشته است. با توجه به وضعیت دو تیم در جدول این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به این که دو تیم با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارند کسب هر نتیجه ای از این بازی می تواند تغییرات قابل توجهی در جدول ایجاد کند.

مس کرمان – نود ارومیه؛ ساعت 17:00

مس کرمان تا اینجای کار روندی سینوسی داشته و با سه پیروزی و دو باخت و کسب نه امتیاز در رده ششم واقع شده است. از طرف دیگر تیم نود ارومیه هنوز به آمادگی کامل نرسیده و با دو امتیاز در نیمه پایین جدول به سر می برد. باید دید نود ارومیه بالاخره می تواند با گذشتن از اتفاقات مدیریتی و مالکیتی پیش آمده خود را از نیمه پایین جدول جدا کند یا مس کرمان است که در استادیوم باهنر کرمان موفق از زمین بازی بیرون می آید.

یک شنبه 8 مهر

پرسپولیس پاکدشت – ملوان؛ ساعت 15:45

شاگردان فرهاد کاظمی در پرسپولیس پاکدشت بازی گذشته خود را مقابل خونه به خونه بابل با پیروزی پشت سر گذاشتند و با 7 امتیاز و یک بازی کمتر در رده هشتم قرار دارند. در مقابل تیم ملوان بندر انزلی که به تازگی از امتیازات منفی خود خارج گردیده بازی گذشته اش مقابل لغو گردیده و آخرین بازی اش در لیگ را با تساوی یک بر یک برابر کارون اروند خرمشهر پشت سر گذاشته است. ملوان با کسب امتیاز از این بازی می تواند خود را از نیمه پایین جدول جدا کند در حالی که پرسپولیس با کسب سه امتیاز خانگی این رقابت می تواند خود را به صدر جدول نزدیک کند.

فجر سپاسی – قشقایی شیراز؛ ساعت 16:00

یکی دیگر از بازی های جذاب این هفته تقابل دو تیم شیرازی و مصاف دو تیم فجر سپاسی و قشقایی شیراز است. شاگردان مجید صالح هنوز به مرز آمادگی و هماهنگی نرسیده است و در نیمه های جدول به سر می برد. در مقابل تیم قشقایی شیراز با آمدن ابراهیم طالبی انقلابی در این تیم اتفاق افتاده و با سه پیروزی پیاپی در صدر جدول واقع شده است و بهترین شرایط را دارد. فتح دربی شیراز برای هر دو تیم می تواند بسیار باارزش باشد و تغییرات مهمی را در جدول برای هر دو تیم ایجاد کند. باید دید تفکرات کدام مربی پیروزی را برای آن تیم در این داربی مهم به ارمغان می آورد.

شهرداری تبریز – خونه به خونه بابل؛ ساعت 16:00

شهرداری تبریز که پس از هفته ها ناکامی بالاخره توانست هفته گذشته را با یک پیروزی شیرین برابر مس رفسنجان پشت سر بگذارد این بار مقابل خونه به خونه بابلی قرار می گیرد که انگار قصد بیرون آمدن از حاشیه ها را ندارد و با یک امتیاز در حضور دارد. در چهار تقابل اخیر این دو تیم سه بازی مساوی گردیده است و یک بار خونه به خونه بابل موفق به شکست شهرداری تبریز گردیده است.

شهرداری ماهشهر – شاهین شهرداری بوشهر؛ ساعت 17:30

شاگردان داود مهابادی تا اینجای کار همه بازی های خود با شکست پشت سر گذاشته اند و با صفر امتیاز در انتهای جدول به سر می برند. شاهین شهرداری بوشهر نسبت به شهرداری ماهشهر از شرایط بهتری برخوردار است. شاگردان محمود فکری با 8 امتیاز در رده هفتم واقع شده است و بازی هفته گذشته خود را با پیروزی بر مس کرمان پشت سر گذاشته است. آیا شهرداری ماهشهر قصد دارد به سریال شکست های خود انتها دهد و با کسب امتیاز خانگی این بازی شرایط خود را نسبت به گذشته مقداری بهتر کند. همه چیز در استادیوم شهدای ماهشهر تعیین می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 95

به "هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال، لیگ بی نظم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال، لیگ بی نظم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید