هادی پور در فینال حاضر نشد و نقره گرفت

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، آرمین هادی پور که امروز با چهار پیروزی متوالی راهی دیدار نهایی وزن 58- کیلوگرم دومین مرحله از رقابتهای گرندپری راه پیدا کرده بود، در این مرحله به دلیل آسیب دیدگی و به صلاحدید کادر فنی برابر جانگ ازکره جنوبی مبارزه نکرد و به نشان نقره بسنده کرد.

هادی پور در فینال حاضر نشد و نقره گرفت

وی در مبارزات امروز خود آنتونیو فلسا از ایتالیا، هدی نفاتی از تونس، و یون جو جئونگ قهرمان سال 2017 جهان از کره جنوبی از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد. هادی پور در مرحله نیمه نهایی ویتو دللاکویلا از ایتالیا را در وقت چهارم و با امتیاز طلایی شکست داد و به دیدار نهایی صعود.

این تکواندوکار سبک وزن تیم ملی کشورمان آخرین بار 11 ماه قبل و در مسابقات گرندپری لندن در مبارزه نهایی به آرماتانوف روس باخته و به نشان نقره دست پیدا کرده بود.

برنامه روز پایانی

فردا یکشنبه 21 مردادماه و در روز پایانی رقابت‌های اوزان 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که احمد محمدی به عنوان آخرین نماینده ایران به مصاف رقبای خود می‌رود.بر اساس قرعه کشی انجام شده احمد محمدی در نخستین مبارزه باید به مصاف مویسز هرناندز از دومینکن برود و در صورت برتری رو در روی برنده دیدار کره‌جنوبی و کانادا قرار می‌گیرد.

برای تیم ملی ایران تا کنون آرمین هادی پور یک نشان طلا و ابوالفضل یعقوبی یک نشان برنز کسب کرده اند. محمد کاظمی، سروش احمدی و سجاد مردانی هم از دور مسابقات کنار رفتند.

این دوره از مسابقات که از روز جمعه با حضور 256 تکواندوکار از 58 کشور به میزبانی روسیه در مسکو آغاز شده عصر فردا یکشنبه به پایان می رسد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 18

به "هادی پور در فینال حاضر نشد و نقره گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور در فینال حاضر نشد و نقره گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید