ملی پوشان فوتسال بانوان پس از 9 ماه به اردو فراخوانده شدند

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت های قهرمانی آسیا، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی به دلیل فراهم نبودن شرایط از سمت خود کنار رفت و راهنمایی تیم ملی کویت را برعهده گرفت. هفته پیش پس از گذشت حدود 9 ماه از بلاتکلیفی تیم ملی و در آستانه بازی محبت آمیز مقابل تیم ملی روسیه، فدراسیون فوتبال علی رعدی را به عنوان مدیر فنی و شهناز کمک و زیور بابایی را به عنوان مربیان تیم ملی معرفی کرد.

ملی پوشان فوتسال بانوان پس از 9 ماه به اردو فراخوانده شدند

امروز نیز اسامی ملی پوشان برای حضور در اردوی تیم ملی معرفی گردید تا ملی پوشان پس از 9 ماه در اردوی ملی حاضر و خود را برای بازی محبت آمیز مقابل روسیه که در چند سال گذشته در اواخر سال برگزار می گردد مهیا نمایند. اردوی ملی پوشان درحالی از سوم اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال شروع خواهد شد که ایستگاه پایانی رقابت های پلی آف لیگ نیز در همین روز برگزار خواهد شد و بعضی از ملی پوشان در تیم های خود و در اصفهان بازی دارند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو به توضیح زیر است:

* فرشته کریمی تهران * فاطمه رحمتی، مهشاد سادات امیری، مهتاب بنایی، فرشته خسروی، فاطمه پاپی، سحر پاپی وطاهره مهدی پور از خوزستان * نسیمه سادات غلامی، مریم نوری و فاطمه کریمی از فارس * فاطمه اعتدادی، هما آقایی، زهرا لطف ابادی، سهیلا رودسری، فاطمه ارژنگی، نجمه کریمی نسب، نرجس کریمی نسب و سحر زمانی از کرمان * سارا شیربیگی، فرزانه توسلی، ارزو صدقیانی زاده، نسترن مقیمی و مهسا علی مددی از اصفهان

بازیکنان فوق عصر روز آدینه 3 اسفندماه باید خود را به کادر فنی در مجموعه ورزشی یزدان معرفی نمایند. این اردو تا روز سه شنبه 7 اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 195

به "ملی پوشان فوتسال بانوان پس از 9 ماه به اردو فراخوانده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان فوتسال بانوان پس از 9 ماه به اردو فراخوانده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید