فوتبال دنیا، مجازات سنگین برای بازیکن آلمانی که بینی حریفش را گاز گرفت و تکه ای از آن را کَند!

به گزارش صنایع 90، فوتبال دنیا – یک بازیکن در لیگ های دسته پایین فوتبال آلمان تاوان سنگینی برای حرکت غیرورزشی در زمین بازی داد.

فوتبال دنیا، مجازات سنگین برای بازیکن آلمانی که بینی حریفش را گاز گرفت و تکه ای از آن را کَند!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، یک بازیکن در لیگ های دسته پایین آلمان به خاطر گاز دریافت بینی بازیکن حریف، 7 سال از شرکت در رقابت های فوتبالی محروم شد.

این بازیکن نامش طبق قانون حفاظت از حریم خصوص افراد فاش نشده، برای تیم اس وی پروسن ایبرگ در لیگ کرایسلیگا بازی می نماید. او در مصاف ایبرگ و تیم ای اس جی 99، با یکی از بازیکنان حریف که نام او هم فاش نشده است، درگیر شد و با گاز محکمی که از بینی او گرفت، تکه ای از آن را کند، اتفاقی مشابه آنچه در مبارزه بوکس معروف مایک تایسون و اواندر هالیفیلد در ماه ژوئن سال 1997 رخ داد که در آن تایسون تکه ای از گوش حریف خود را گاز گرفت و آن را کند.

طبق اعلام سخنگوی یک دادگاه ورزشی در منطقه اسن آلمان، برای فرد متخلف 7 سال حبس - یک سال کمتر از حداکثر مجازات مرتبط با چنین تخلفی – در نظر گرفته شده که دو سال آن تعلیقی است. پایانی دراماتیک برای یک مراسم خواستگاری در زمین فوتبال! + عکس

این بازیکن 40 ساله همچنین به جرم رساندن آسیب فیزیکی به یک شهروند دیگر، به پرداخت 500 یورو یاری خیریه و 100 یوروی دیگر به عنوان هزینه های حقوقی محکوم شده است.

قربانی این ماجرا سه روز در بیمارستان بستری بود و اکنون گفته می گردد که در شرایط عادی به سر می برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 125

به "فوتبال دنیا، مجازات سنگین برای بازیکن آلمانی که بینی حریفش را گاز گرفت و تکه ای از آن را کَند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مجازات سنگین برای بازیکن آلمانی که بینی حریفش را گاز گرفت و تکه ای از آن را کَند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید