فریرا: به بازیکنان السد هشدار می دهم مقابل استقلال تمرکزشان را از دست ندهند

به گزارش صنایع 90، سرمربی پرتغالی تیم السد قطر به شاگردانش پیش از رویارویی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هشدار جدی داد.

فریرا: به بازیکنان السد هشدار می دهم مقابل استقلال تمرکزشان را از دست ندهند

به گزارش خبرنگاران مانوئل فریرا در نشست خبری پس از بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم های السد و الغرافه در هفته سوم لیگ ستارگان قطر که با تساوی یک - یک سرانجام یافت گفت: حریف از اشتباه های ما استفاده کرد و من از این نتیجه ناامید هستم. ناامیدی بیشتر من از مصدومیت ابراهیم مجید است. ترجیح می دادم شکست بخوریم اما او مصدوم نگردد.

سرمربی السد سپس با اشاره به بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال گفت: با توجه به بازی برابر الغرافه که در برخی لحظه ها آمادگی نداشتیم به شاگردانم هشدار می دهم در بازی با استقلال تمرکزشان را از دست ندهند. عدم تمرکز کافی باعث شد تا در بازی برابر الغرافه بسیاری از فرصت ها را از دست بدهیم و حتی می توانستیم به 3 یا 4 گل دست یابیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان السد قطر بسیار حرفه ای هستند و می توانند باقدرت مهیای بازی با استقلال شوند اما همان طور که گفته بودم هنوز به آمادگی موردنظر نرسیدیم.

بازی رفت استقلال و السد قطر پنجم شهریور ماه امسال در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد. تاریخ بازی برگشت نیز 26 شهریور در دوحه خواهد بود و تیم برنده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه می یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 50

به "فریرا: به بازیکنان السد هشدار می دهم مقابل استقلال تمرکزشان را از دست ندهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریرا: به بازیکنان السد هشدار می دهم مقابل استقلال تمرکزشان را از دست ندهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید