رویداد استارت آپ گردشگری مازندران در بابلسر برگزار می شود

به گزارش صنایع 90، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: رویداد کشوری استارت‌آپ گردشگری استان مازندران، 18 شهریورماه سال جاری در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

رویداد استارت آپ گردشگری مازندران در بابلسر برگزار می شود

به‌گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز شنبه 6 مرداد با اعلام این خبر افزود: این رویداد یک روزه، به منظور شناسایی طرح ها و ایده های خلاق و حمایت از فرصت های کارآفرینی در حوزه گردشگری با همکاری و مشارکت دانشگاه ها، مراکز پژوهشی، شرکت های دانش بنیان، 18 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

او خاطر نشان کرد: حمل و نقل و انرژی، اسکان و اقامت خدمات بانکی و بیمه ای، خدمات اطلاع رسانی و پذیرایی و رفاهی، خدمات الکترونیک و فناوری اطلاعات، گردشگری سلامت، محیط زیست و گردشگری از جمله محورهای استارآپ گردشگری مازندران است.

فرزانه با بیان اینکه نظرات برتر این رویداد، برای دعوت در رویداد ملی هفته رقابت های استارت آپی که در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد؛ معرفی می شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان فرصت دارند در صورت برخورداری از ایده های نو در حوزه گردشگری تا تاریخ 8 شهریورماه سال جاری با رجوع به سایت اداره کل میرات فرهنگی به آدرس www.mchto.ir در این رویداد شرکت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: استارتاپ به یک شرکت یا کسب‌ وکار گفته می‌شود که رشد سریعی دارد، و به منظور تولید راه حلی نوآورانه و دوام‌ پذیر برای رفع یک نیاز در بازار تشکیل می شود.

منبع: chtn.ir
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 14

به "رویداد استارت آپ گردشگری مازندران در بابلسر برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد استارت آپ گردشگری مازندران در بابلسر برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید