رباط صلیبی مکانی، مشکوک به پارگی

به گزارش صنایع 90، گفته می گردد آسیب دیدگی مکانی مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. اتفاقی که شاید باعث دوری چند ماهه او از فوتبال گردد. آن هم در شرایطی که میوندالن برای صعود به لیگ برتر نروژ کوشش می نماید.

رباط صلیبی مکانی، مشکوک به پارگی

به گزارش خبرنگاران ،تازه در میوندالن جا افتاده بود و در ترکیب این تیم می درخشید. از وقتی به نروژ رفت، میوندالن را یاری کرد تا به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر برسد. با کلین شیت هایی که انجام داد و البته کوششی که در زمین به نمایش گذاشت. میوندالن از وقتی سوشا را جذب نموده، شکستی در کارنامه نداشته. این یعنی دروازه بان 31 ساله ایرانی به آن ها یاری نموده تا در یک قدمی صعود قرار بگیرند.

میوندالن در جدول رده بندی لیگ یک نروژ در صندلی دوم ایستاده. صندلیی که با کسب 53 امتیاز از 26 بازی نصیب این تیم شده. هر چند فقط تفاضل گل کمتر نسبت به آله سوند، میوندالن را یک رده پایین انداخته. میوندالن جز سوشا، دروازه بان تیم ملی کامرون را در اختیار دارد. دروازه بانی که از وقتی مکانی به نروژ رفته روی نیمکت نشسته و فرصت بازی به دست نیاورده.

این دروازه بان کامرونی شاید دوباره به ترکیب میوندالن برسد. سوشا در آخرین تمرین میوندالن آسیب دیده و هنوز تعیین نیست میران مصدومیت او چقدر است. پای سوشا در چمن گیر کرد و زانوی او چرخید. درست مانند اتفاقی که برای حسین ماهینی در دربی تهران افتاد. همین باعث شده تا زانوی مکانی ورم کند و او درد زیادی را متحمل گردد.

گفته می گردد آسیب دیدگی مکانی مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. اتفاقی که شاید باعث دوری چند ماهه او از فوتبال گردد. آن هم در شرایطی که میوندالن برای صعود به لیگ برتر نروژ کوشش می نماید و البته سوشا هم پیشنهادهایی از یکی دو تیم بزرگ نروژی دریافت نموده است.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 113

به "رباط صلیبی مکانی، مشکوک به پارگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رباط صلیبی مکانی، مشکوک به پارگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید