دعوت به ثبت نام در جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی آذربایجان غربی

به گزارش صنایع 90، اولین جشنواره غذا و هنر آشپزی ایرانی استان آذربایجان غربی از 29 مرداد تا 2 شهریور در پارک جنگلی ارومیه برگزار می شود.

دعوت به ثبت نام در جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی آذربایجان غربی

به‌گزارش خبرنگاران به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی آذربایجان غربی، اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی مربوط به استان آذربایجان غربی، همزمان با اولین نمایشگاه ملی گردشگری و پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از 29 مرداد تا 2 شهریور در ارومیه برگزار می شود.

هدف از برگزاری این جشنواره، آشنائی شهروندان با انواع و اقسام غذاها و خوراکیهای است که توسط هنرمندان آشپز ایرانی اعم از آشپزان حرفه ای شاغل در غذاخوریها و هتل ها و بانوان هنرمند خانه دار و سایر افرادی که به نوعی در آشپزی مهارت و سلیقه خاص دارند و توجه دادن به اهمیت گردشگری مرتبط با غذا و خوراک است.

این جشنواره با این عنوان، اولین بار است که در استان برگزار خواهد شد و شامل آیتم های مختلف و جذاب است که برگزاری مسابقات استعداد یابی آشپزی و انتخاب مراکز عرضه غذا و اهدای جوائز به برندگان از جمله آن است.

جشنواره در سطح استانی است و علاقه مندان و کسانی که در آشپزی مهارت دارند می توانند برای ثبت نام به معاونت گردشگری این اداره کل واقع در ارومیه، خیابان شهید بهشتی و در شهرستانها به ادارات تابعه این اداره کل مراجعه نمایند و در صورت لزوم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 04433480504- 04433489852 تماس بگیرند.

منبع: chtn.ir
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 27

به "دعوت به ثبت نام در جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت به ثبت نام در جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید