جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده ها

به گزارش صنایع 90، مدیرکل راهداری جاده ای استان قم گفت: دررا بطه با ایمن سازی جاده ای بحث جایگزینی نیوجرسی بجای گاردریل را داریم که از 68 کیلومترحوزه استحفاضی قم در اتوبان قم -تهران کیلومتر 35 کیلومتر آماده بهره برداری است.

جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده ها

ابوالفضل جمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، در حاشیه حضور در نمایشگاه شکوه چهل ساله انقلاب اسلامی در قم بیان نمود: یکی از اهداف سازمان راهداری جاده ای بحث ایمنی در جاده ها است که درخصوص آن به تعهدات بسیاری عمل شده است؛ از جمله نصب 250 سامانه هوشمند نظیر دوربین های کنترل سرعت، ترددشمار و… که برای برنامه ریزی بهتر دراختیار مسئولین قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در گذشته راه های آسفالتی روستایی نزدیک به 50 کیلومتر بوده است اما اکنون همه روستاهایی که بالای 50 خانوار جمعیت دارند؛ آسفالت شده و90 درصد روستاهایی که بالای 25 خانوارجمعیت دارند نیز آسفالت هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به 320 کیلومتر آزاد راه و در مجموع هزار و800 کیلومتر بزرگراه داریم.

جمالی بیان نمود: درگذشته قم یکی از شهرهای استان تهران بود که اداره ای با 7 کارمند در آن بود اما بعد از انقلاب با تبدیل شدن قم به استان، قم دارای دو اداره کل راهداری وشهر سازی و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و بیش از 500 کارمند دارد.

وی ادامه داد: اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای در حال حاضر 8 راهدارخانه در سطح استان ایجاد نموده است و 130 ناوگان سنگین نظیر کامیون خریداری نموده است.

مدیرکل راه داری جاده ای استان قم باتاکید به رتبه دوم استان قم در دارا بودن مجتمع های خدمات رفاهی فعال گفت: در گذشته 3 یا 4 کاروانسرا در بین راه ها قرار داشت که به مسافرین خدمت ارائه می داد اما اکنون 20 مجتمع خدمات رفاهی داریم.

وی در خاتمه اضافه کرد: دررا بطه با ایمن سازی جاده ای بحث جایگزینی نیوجرسی بجای گاردریل را داریم که از 68 کیلومترحوزه استحفاضی قم دراتوبان قم -تهران کیلومتر 35 کیلومتر آماده بهره بردار است که 15 کیلومتر ودر کمربندی قم سلفجگان 6 کیلومتر از 12 کیلومتر را آغاز نموده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 185

به "جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید