تجمع اعضای تیم دراگون بت مقابل وزارت ورزش در اعتراض به عدم اعزام به مسابقات، غریبی: تمام خرج ما 50 میلیون است

به گزارش صنایع 90، سرمربی تیم ملی دراگون بت گفت: در حالی که 7 روز به آغاز مسابقات جهانی زمان داریم قصد داریم امروز با حضور مقابل وزارت ورزش و جوانان به تصمیم آنها برای عدم اعزام به چین اعتراض کنیم.

تجمع اعضای تیم دراگون بت مقابل وزارت ورزش در اعتراض به عدم اعزام به مسابقات، غریبی: تمام خرج ما 50 میلیون است

سجاد غریبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص عدم اعزام تیم دراگون بت به مسابقات جام جهانی چین گفت: تیم های ملی آقایان و بانوان دراگون بت ایران در حالی که به عنوان یکی از 12 تیم برتر جهان انتخاب گردیده و مجوز حضور در مسابقات جهانی را دریافت نموده اند با سنگ اندازی مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون قایقرانی روبرو گردیده اند.

وی تأکید کرد: اعضای تیم های ملی دراگون بت قصد دارند امروز (یکشنبه) ساعت 11 و در فاصله 7 روز به مسابقات جهانی با حضور مقابل وزارت ورزش و جوانان ضمن اعتراض خود به این تصمیم، نشان دهند چقدر اهمیت حضور در مسابقات جهانی برای ما بالا است، ضمن اینکه عدم حضور ما در مسابقات با محرومیت همراه خواهد بود. دقیقاً کار ما مانند این خواهد بود که تیم ملی فوتبال کشورمان پس از کسب مجوز حضور در مسابقات جام جهانی در فاصله 10 روز به آغاز مسابقات اعلام انصراف کند.

سرمربی تیم ملی دراگون بت گفت: آن قدر حضور ما در مسابقات جهانی برای مسئولان فدراسیون جهانی مهم است که آنها اعلام کردند هزینه هتل، ترانسفر و غذای ما را پرداخت خواهند کرد و تنها ما باید هزینه بلیت را تهیه کنیم. با همه این شرایط فدراسیون قایقرانی قصد انجام این کار را نیز ندارد.

غریبی در خصوص هزینه های این اعزام عنوان نمود: تمامی هزینه های بلیت ما 100 میلیون تومان خواهد شد که 50 میلیون آن نیز از درآمدهای دراگون بت در لیگ تأمین گردیده است، با وجود این، فدراسیون با توصیه مسئولان وزارت قصد پرداخت این 50 میلیون را نیز ندارد تا ما امکان حضور در مسابقات را نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 101

به "تجمع اعضای تیم دراگون بت مقابل وزارت ورزش در اعتراض به عدم اعزام به مسابقات، غریبی: تمام خرج ما 50 میلیون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع اعضای تیم دراگون بت مقابل وزارت ورزش در اعتراض به عدم اعزام به مسابقات، غریبی: تمام خرج ما 50 میلیون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید