بازدید معاون رئیس جمهور از اردوی تیم های ملی بانوان معلولان

به گزارش صنایع 90، معاون رئیس جمهور در امور بانوان با حضور در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از اردوی تیم های ملی تیراندازی، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته بانوان بازدید کرد.

بازدید معاون رئیس جمهور از اردوی تیم های ملی بانوان معلولان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان، با حضور در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از اردوی تیم های ملی تیراندازی، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته بانوان بازدید کرد.

در این دیدار که فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، ابتکار را همراهی می کردند، معاون رئیس جمهور در امور بانوان از نزدیک با ملی پوشان و کادر فنی تیم ها گفت وگو کرد و در جریان روند آماده سازی تیم های اعزامی به رقابت های پاراآسیایی نهاده شد.

ابتکار پس از بازدید از اردوهای تیم های ملی اعزامی به رقابت های پاراآسیایی گفت: کوشش های ارزنده ای در این مجموعه اجرا شده که نشان دهنده هدف گذاری مجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در این سال هاست.

وی اضافه نمود: من معتقدم هر فردی که به اردوی پاراآسیایی ها وارد می گردد، با انگیزه و روحیه ای مضاعف روبه رو می گردد. ورزشکاران سرشار از انرژی هستند و در سطح مطلوبی از آمادگی قراردارند.

معاون رئیس جمهوری توضیح داد: حضور پررنگ بانوان در ورزش جانبازان و معلولین نیز نشانگر اهمیتی است که به این بخش از ورزش داده گردیده است. هر چه نگاه ویژه تری به بانوان و ورزش همگانی و قهرمانی آنان داشته باشیم روحیه و انگیزه آنها را برای کسب پیروزی و رشد لازم بالا برده ایم.

ابتکار تاکید نمود: در سطح آسیا و دنیا ملی پوشان دارای معلولیت همواره باعث افتخار و مباهات کشور هستند و ما آرزو داریم رقابت های پاراآسیایی را با دستاوردهای خوب و موفقیت پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: ورزش یکی از ابزار های مهم برای مقابله با ناامیدی و یاس است و باید مورد توجه قرار بگیرد. من به نوبه خودم از همه افرادی که فداکارنه وبا علاقه، فراتر از ماموریت های ادارای کوشش می نمایند خدا قوت می گویم و آمادگی همراهی و یاری به این عزیزان را دارم تا جریان امور با سرعت بیشتری پیش انجام پذیرد.

وی در سرانجام با اشاره به تصویب اساسنامه کمیته پارالمپیک و استقلال این کمیته از المپیک، خاطر نشان کرد: دولت نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین و بانوان دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 96

به "بازدید معاون رئیس جمهور از اردوی تیم های ملی بانوان معلولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون رئیس جمهور از اردوی تیم های ملی بانوان معلولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید