شروع دهمین رویداد فرهنگی صندوق احیا در مجموعه سعدالسلطنه قزوین

به گزارش صنایع 90، دهمین رویداد فرهنگی صندوق احیا با حضور مدیران، مسئولان و علاقه مندان استان قزوین با استقبال فراوان گردشگران در مجموعه سعدالسلطنه شروع شد.

شروع دهمین رویداد فرهنگی صندوق احیا در مجموعه سعدالسلطنه قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از اماکن فرهنگی تاریخی، رویداد فرهنگی کاروانسرای سعدالسلطنه که به مدت یک هفته در این مجموعه برگزار می گردد با برپایی برنامه های فرهنگی به برگزاری کارگاه های تخصصی، نمایشگاه ها و... خواهد پرداخت.

برگزاری سمپوزیوم ساخت سردیس شهدا و مفاخر با حضور 15 استاد برجسته مجسمه سازی کشور، برگزاری کارگاه تخصصی گردشگری خلاق در ایران و برگزاری پنجمین دوسالانه خوشنویسی با نام ملک محمد قزوینی با 215 اثر برجسته از جمله برنامه های فرهنگی است که از روز دوشنبه پنجم شهریور در حال انجام و برگزاری است.

برگزاری کارگاه شیرینی پزی برای علاقه مندان و گردشگران ، کارگاه خوشنویسی توسط انجمن خوشنویسان، برگزاری نمایشگاه فرهنگ و ملل با حضور 10 کشور ارمنستان، برزیل، ترکیه، قزاقستان و ... در شترخان مجموعه، تور دوچرخه، بازدید کنفرانس ملی فیزیک و ... از برنامه های جالب و متنوع دیگری است که در طی روزهای آتی برگزاری هفته فرهنگی صندوق احیاء در مجموعه سعدالسلطنه به اجرا گذاشته می گردد.

ویژه برنامه شب های فیروزه ای به یاد و خاطره 3هزار شهید استان قزوین از جمله برنامه های بسیار جذاب این رویداد فرهنگی است که از شبکه 5 صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می گردد.

همچنین برای معرفی هر چه بیشتر مجموعه سعدالسلطنه یک نشست خبری با حضور 20 رسانه داخلی و 12 رسانه خارجی توسط مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین برگزار خواهد شد.

هفته فرهنگی مجموعه سعدالسلطنه، دهمین رویداد فرهنگی صندوق احیاء است که از پنجم تا 12 شهریور ماه در شهر قزوین برگزار می گردد.

کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین بزرگترین مجموعه کاروانسرای درون شهری ایران است که در سال 1387 توسط صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی به سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین برای مرمت، احیا و بهره برداری واگذار گردیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 64

به "شروع دهمین رویداد فرهنگی صندوق احیا در مجموعه سعدالسلطنه قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دهمین رویداد فرهنگی صندوق احیا در مجموعه سعدالسلطنه قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید