324 طرح در حوزه اشتغال روستایی مازندران به بانک ها معرفی شده است

به گزارش صنایع 90، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندان اظهار کرد: اگرچه گردشگری یکی از اولویت های توسعه استان است اما دغدغه ای است که تنها در حد یک شعار مانده است.

324 طرح در حوزه اشتغال روستایی مازندران به بانک ها معرفی شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی استان روز گذشته 24 تیر 97 در جلسه آنالیز تسهلات روستایی که با حضور نمایندگان بانکهای عامل برگزار شده بود؛ گفت: توسعه و پیشرفت گردشگری تنها با همراهی و تعامل دستگاه های اجرای امکان پذیر است.

او با بیان اینکه طرح های جدید و هدفمند در حوزه دریا و ساحل برای بانک ها و سرمایه گذاران توجیه مالی دارد، اضافه نمود: تاکنون 324 طرح در حوزه اشتغال روستایی به بانکها معرفی شده است که احتیاج به 373میلیارد ریال تسهیلات دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از پیش بینی اشتغال 763 نفر در طرح های روستایی اطلاع داد و توضیح داد: تاکنون 122 طرح پیروز شدند 59میلیارد ریال از بانک ها تسهیلات بگیرند.

فرزانه یادآور شد: در حوزه تسهیلات فراگیر، 67 طرح با اعتبار 1720میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 1989 نفر به بانک های عامل معرفی شدند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 304

به "324 طرح در حوزه اشتغال روستایی مازندران به بانک ها معرفی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "324 طرح در حوزه اشتغال روستایی مازندران به بانک ها معرفی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید