گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، امیدهای فوتبال ایران برای رویارویی با میانمار سفیدپوش شدند، تغییرات 50 درصدی کرانچار

به گزارش صنایع 90، تیم فوتبال امید کشورمان برای اینکه در مرحله حذفی مسابقات فوتبال بازی های آسیایی 2018 با تیم های قدرتمند ازبکستان و کره جنوبی همگروه نشود، بهتر است که قید صدرنشینی را بزند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، امیدهای فوتبال ایران برای رویارویی با میانمار سفیدپوش شدند، تغییرات 50 درصدی کرانچار

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تیم امید ایران امروز در استادیوم پاتریوت چاندرابهاگا در سومین مسابقه مرحله گروهی رقابت های فوتبال بازی های آسیایی 2018 از ساعت 13:30 به وقت تهران به مصاف میانمار خواهد رفت.

طبق اعلام مسولان برگزارنماینده مسابقات امروز امیدهای فوتبال کشورمان با پیراهن قرمز و دروازه بان مان با پیراهن سبز رنگ به مصاف میانمار قرمزپوش می روند.

تیم امید ایران برای اینکه در مرحله حذفی با تیم های قدرتمند ازبکستان و کره جنوبی همگروه نشود، بهتر است که قید صدرنشینی را بزند. بنابراین امتیاز دادن به میانمار شاید از تاکتیک های کرانچار در این مسابقه باشد. به همین دلیل به احتمال زیاد کادر فنی ایران در دیدار مقابل میانمار شاید 50 درصد از بازیکنان ثابت خود را نیمکت نشین کند.

شرایط برای بازی برابر میانمار طوری است که نفرات ذخیره زیادی امروز می توانند برای تیم بازی نمایند.

آخرین برنامه هماهنگی بین بازیکنان و کادرفنی امروز ساعت 13:30 به وقت محلی در هتل هاریس جاکارتا برگزار خواهد شد. سپس اعضای تیم امید رأس ساعت 14 به وقت جاکارتا راهی استادیوم می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 499

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، امیدهای فوتبال ایران برای رویارویی با میانمار سفیدپوش شدند، تغییرات 50 درصدی کرانچار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، امیدهای فوتبال ایران برای رویارویی با میانمار سفیدپوش شدند، تغییرات 50 درصدی کرانچار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید