کونته: نگران غیب لوکاکو مقابل یوونتوس نیستم، می خواهم فرصت های بیشتری به اریکسن بدهم

به گزارش صنایع 90، سرمربی تیم فوتبال اینتر از بابت غیبت بهترین گلزن تیمش در مصاف با یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا نگران نیست.

کونته: نگران غیب لوکاکو مقابل یوونتوس نیستم، می خواهم فرصت های بیشتری به اریکسن بدهم

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی خانگی امشب (سه شنبه) اینتر مقابل یوونتوس در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا راجع به این بازی که تکرار مصاف دو هفته پیش دو تیم در سری A است (بازی قبلی را اینتر در سن سیرو 2 بر صفر برد) به خبرنگاران گفت: یوونتوس تیم بسیار قدرتمندی است و مقابل یک تیم قدرتمند هم باید حساب شده عمل کرده و بهترین بازی تان را ارائه کنید. البته برنده این مصاف در 180 دقیقه مشخص می شود مثل اتفاقی که فصل گذشته رخ داد، زمانی که ما در خانه یک بر صفر باختیم و در سن پائو یک - یک مساوی کردیم. باید نهایت تلاش مان را انجام دهیم.

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتری ها به دلیل درگیری اش با زلاتان ابراهیموویچ در مرحله قبلی، محروم است و نمی تواند تیمش را مقابل یوونتوس همراهی کند.

کونته در این خصوص هم گفت: این اولین بار نیست که روملو غایب است. ما الکسیس سانچس و لائوتارو را داریم. روملو هم روبراه است. او با دو گلی که به بنونتو زد واکنش خوبی به اتفاق بازی مقابل میلان نشان داد. حالا او این فرصت را دارد که استراحت کند و برای بازی بعدی ما در سری A آماده شود.

سرمربی اینتر در پاسخ به این سؤال که آیا کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تیمش در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت هم گفت: اریکسن پسر خوبی است. او واقعاً دارد متعهدانه بازی می کند. ما هم داریم تلاش و با او کار می کنیم تا برای خودش، من و تیم گزینه های بیشتری ایجاد شود.

تیم های فوتبال اینتر و یوونتوس امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر می فرایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1496

به "کونته: نگران غیب لوکاکو مقابل یوونتوس نیستم، می خواهم فرصت های بیشتری به اریکسن بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: نگران غیب لوکاکو مقابل یوونتوس نیستم، می خواهم فرصت های بیشتری به اریکسن بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید