کسر امتیاز از گل گهر جفا بود، چرا اینقدر زود رای صادر کردند؟

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی بعد از تساوی تیم فوتبال گل گهر مقابل آلومینیوم اراک در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: از میزبانی اراکی ها تشکر می کنم. به رسول خطیبی هم بابت تیم خوبی که با هزینه کم درست کرده است تبریک می گویم. نیمه نخست، نیمه خوبی نبود. در نیمه دوم می توانستیم برنده باشیم. سه موقعیت بالای 80 درصد داشتیم. تیم آلومینیوم هم می توانست برنده باشد.

کسر امتیاز از گل گهر جفا بود، چرا اینقدر زود رای صادر کردند؟

وی با اشاره به کسر امتیاز از تیم گل گهر در هفته های اخیر به خاطر استفاده از بازیکن گابنی تاکید کرد: باتوجه به شرایطی که برای تیم ما درست کردند، از نظر روحی روانی تیم ما را به هم ریختند. به شرف بازیکنانم درود می فرستم که با وجود این مسائل می جنگند. بازیکنان من قابل تحسین هستند. فوتبال خوبی بازی می کنیم. سه چهار هفته است که تحت فشار هستیم.

سرمربی گل گهر که با شبکه ورزش مصاحبه می کرد، ادامه داد: ما تحت تاثیر آن اتفاق هستیم. هفت امتیاز از ما کسر کرده اند. در حق ما جفا کردند. قبل از این چنین رایی نبوده و بعد از آن هم نخواهد بود. هیچ کار غیر قانونی نکرده ایم.

قلعه نویی یادآور شد: نمی دانم این رای در کمیته استیناف می شکند یا نه. وقتی کارت بازیکن آن هم بازیکن خارجی صادر می شود هیچ تخلفی انجام نشده است. تعجب می کنم چرا فشار گذاشتند و زود رای دادند. چرا کمی صبر نکردند تا تحقیقات بیشتری بکنند؟ چرا؛ چون تیمی هستیم از شهرستانی با 350 هزار نفر جمعیت؟ این رفتارها خوب نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1997

به "کسر امتیاز از گل گهر جفا بود، چرا اینقدر زود رای صادر کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسر امتیاز از گل گهر جفا بود، چرا اینقدر زود رای صادر کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید