چه کسانی در فهرست خروجی تیم فوتبال پرسپولیس هستند؟

به گزارش صنایع 90، لیست مازاد پرسپولیس عصر امروز به محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل این باشگاه می رسد تا چهار الی پنج نفر در آستانه خروج از این تیم باشند.

چه کسانی در فهرست خروجی تیم فوتبال پرسپولیس هستند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مدیر برنامه های ایرانی گابریل کالدرون عصر امروز جلسه ای مهم پشت در های بسته با محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار می نماید.

نشستی که طبق درخواست کالدرون برای اعلام لیست مازاد پرسپولیس، نحوه پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی، برنامه تمرینی پرسپولیس در تهران و دوحه قطر خواهد بود.

خبر های غیررسمی حکایت از حضور قطعی چهار بازیکن در لیست مازاد این تیم دارد. ضمن اینکه کالدرون با توجه به فعالیت باشگاه، نفر پنجمی را نیز معرفی نموده است، اما خروج این هافبک از لیست تیم منوط به جذب یک بازیکن بازی ساز است.

لیستی که بازیکنان پرسپولیس نیز به طور قطع در جریان آن نیستند تا تعدادی از آن ها صبح امروز با بعضی مسئولان حاضر در باشگاه تماس گرفته و جویای این موضوع شوند.

همچنین در این جلسه انصاریفرد میخواهد بعضی مسائل را به طور شفاف بیان نموده و از مدیربرنامه های کالدرون بخواهد تا ذهنیت سرمربی تیم را نسبت به بعضی افراد اصلاح کند.

منبع: مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 733

به "چه کسانی در فهرست خروجی تیم فوتبال پرسپولیس هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسانی در فهرست خروجی تیم فوتبال پرسپولیس هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید