پرسپولیس 22 اسفند را برای سفر به عمان پیشنهاد داد

به گزارش صنایع 90، باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال عمان گفت، آمادگی دارد از 22 اسفند ماه برای یک هفته راهی این کشور گردد.

پرسپولیس 22 اسفند را برای سفر به عمان پیشنهاد داد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و بنابر اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، در پی دعوت فدراسیون فوتبال عمان برای سفر سرخپوشان به مسقط و برپایی اردو و بازی های تدارکاتی از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شد، این تیم آمادگی دارد از تاریخ 22 تا 29 اسفند ماه اردویی را در این کشور برپا کند. از شروط پرسپولیس برای برپایی این اردو انجام حداقل یک بازی محبت آمیز با تیم ملی آن کشور یا یکی از سه باشگاه برتر لیگ فوتبال این کشور است.

پندار خمارلو همچنین توضیح داد: پیش از این، تاریخ سوم تا دهم فروردین 1395 را برای برپایی این اردو پیشنهاد نموده بودیم، اما با توجه به اینکه تیم ملی عمان در تاریخ پنجم فروردین بازی رسمی دارد و قرار است بازی سوریه - کامبوج هم با توجه به شرایط سوریه در عمان برگزار گردد، فدراسیون فوتبال عمان تاریخ دیگری را درخواست کرد که این تاریخ با توجه به منفی بودن نتیجه گفت وگوها برای سفر به هلند، به طرف مقابل اعلام شد. در حال حاضر مذاکرات به مراحل میانی رسیده است و منتظریم که نهایی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 461

به "پرسپولیس 22 اسفند را برای سفر به عمان پیشنهاد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 22 اسفند را برای سفر به عمان پیشنهاد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید