هجوم بیماران کرونایی به بیمارستان ها؛ در تهران روزانه 1000نفر بستری می شوند

به گزارش صنایع 90، معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: در سه روز اخیر روزانه بیش از یک هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تهران بستری شدند.

هجوم بیماران کرونایی به بیمارستان ها؛ در تهران روزانه 1000نفر بستری می شوند

به گزارش ایرنا، نادر توکلی روز پنجشنبه به فرایند افزایشی چشمگیر بستر ها اشاره کرد و اضافه نمود: با ادامه فرایند موجود، تعداد بیماران بستری می تواند از پیک سوم هم بیشتر شود.

وی اضافه نمود: در حال حاضر 5 هزار و 400 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تهران بستری هستند که با ادامه این فرایند در چند روز آینده ظرفیت های بیمارستانی می تواند تکمیل شود.

توکلی ادامه داد: در پیک سوم کرونا پذیرش بیماران در استان تهران به 7 هزار و 500 بیمار رسیده بود، اما الان این تعداد در روز های اخیر به 5 هزار و بیمار رسیده است.

معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در تهران تعداد تخت های بیمارستانی فعال در استان تهران را 20 هزار تخت گفت و گفت: حداکثر تختی که می تواند در اختیار بیماران کرونایی قرار داد حدود 9 هزار مورد است.

وی ادامه: با اضافه شدن هزار تخت اورژانس در بیمارستان های تهران، تعداد تخت هایی که می تواند در اختیار بیماران کرونایی قرار گیرد به 10 هزار تخت می رسد.

دورکاری کارمندان در اغلب دستگاه ها رعایت نمی شود

معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران یکی از محدودیت های کرونایی را اعمال دورکاری گفت و گفت: دورکاری نیمی از کارمندان توسط اغلب دستگاه ها اجرا نمی شود.

توکلی اضافه نمود: محدودیت های جدید کرونایی از جمله قرنطینه چند روزه تهران که درخواست شده بود، مورد تایید ستاد ملی مقابله با کرونا قرار نگرفت.

وی ادامه داد: فقط محدودیت شرایط قرمز کرونایی مورد تصویب قرار گرفت که متاسفانه خیلی از آن ها رعایت نمی شود.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1601

به "هجوم بیماران کرونایی به بیمارستان ها؛ در تهران روزانه 1000نفر بستری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم بیماران کرونایی به بیمارستان ها؛ در تهران روزانه 1000نفر بستری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید