هافبک بوکا جونیورز به رم پیوست

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران: مسئولان باشگاه بوکاجونیورز آرژانتین از موافقت خود با انتقال هافبک این تیم به پایتخت ایتالیا خبر دادند.

هافبک بوکا جونیورز به رم پیوست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، باشگاه بوکاجونیورز تایید کرد که با انتقال قرضی لئاندرو پاردس، هافبک هجومی 19 ساله خود به تیم رم ایتالیا موافقت نموده است.

گاتزتا دلو اسپورت به نقل از دانیل آنجلیچی، رئیس باشگاه بوکاجونیورز نوشته است: پاردس دوشنبه آرژانتین را به مقصد رم ترک می نماید. ما مجوز خروج او به مقصد ایتالیا را صادر نموده ایم. پاردس به طور قرضی به رم ملحق خواهد شد و دلیلش هم این است که در حال حاضر در ترکیب اصلی تیم ما برای او جایی نیست و این موضوع فرصت پیشرفت را از وی می گیرد. قرارداد ما و رم قرضی است. او به رم می رود تا بعد از سپری کردن دوره ریکاوری اش این فرصت را داشته باشد که روی فرم بیاید.

گفته می گردد، پاردس که اخیراً در پای راست خود دچار شکستگی شده است، با قراردادی 18 ماه به جالوروسی ملحق می گردد که عقد این قرارداد رقمی معادل 250 هزار یورو روی دست رم خرج می گذارد. در این قرارداد همچنین بندی گنجانده خواهد شد که به رم اجازه می دهد در صورت تمایل پاردس را در ازای 4.5 میلیون یورو به صورت دائمی از آرژانتینی ها بخرد.

پاردس فوتبال حرفه ای را در سال 2010 با بوکاجونیورز شروع کرد و از آن موقع تاکنون در 30 بازی برای این تیم به میدان رفته و 5 گل به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 460

به "هافبک بوکا جونیورز به رم پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک بوکا جونیورز به رم پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید