نورافکن همراه تیم ملی امید به اندونزی می رود

به گزارش صنایع 90، کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران همراه با یوز های جوان راهی اندونزی خواهد شد.

نورافکن همراه تیم ملی امید به اندونزی می رود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی قرار است با راهنمایی حمید استیلی خود را آماده مسابقات مقدماتی المپیک 2020 کند که در بازی های گذشته یوز های جوان نتایج خوبی را کسب کردند و فوتبال دوستان امید دارند تا این تیم طلسم نرفتن به المپیک را بشکند.

تیم ملی امید قرار است در اردوی آبان ماه به مصاف اندونزی برود و 2 بازی تدارکاتی با این تیم انجام دهد که تمرینات این تیم با 16 بازیکن از دیروز (چهارشنبه) شروع شده است. امید ها که خود را برای مسابقات مقدماتی المپیک 2020 آماده می نمایند، در اندونزی به مصاف امید های این کشور می روند و سپس به ایران باز می گردند.

همچنین پیش از این خبر هایی منتشر شده بود که تیم امید در ترکیه با تیم ملی اوکراین بازی محبت آمیز ای برگزار خواهد نمود که هنوز این بازی قطعی نشده است.

در روز های گذشته بعضی ها اعلام کردند که امید نورافکن همراه با تیم بزرگسالان به اردن می روند تا مقابل عراق حاضر شوند، اما کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران همراه با یوز های جوان راهی اندونزی خواهد شد تا مقابل این تیم بازی کند.

یوز های جوان در مسابقات مقدماتی المپیک با تیم های کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه هستند و کار سختی برای صعود به المپیک دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 471

به "نورافکن همراه تیم ملی امید به اندونزی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورافکن همراه تیم ملی امید به اندونزی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید