نابودی صنعت گردشگری آفریقا به وسیله کرونا

به گزارش صنایع 90، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، نابودی صنعت گردشگری آفریقا به وسیله کرونا صورت خواهد گرفت.

نابودی صنعت گردشگری آفریقا به وسیله کرونا

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

کرونا صنعت گردشگری آفریقا را نابود می نماید

در ابتدای سال 2020، آینده روشنی برای حوزه گردشگری آفریقا پیش بینی می شد. قاره آفریقا عنوان دومین مقصد با بیشترین سرعت پیشرفت در حوزه گردشگری را به خود اختصاص داده بود، اما با شیوع ویروس کرونا ورود گردشگران متوقف شد و صنعت گردشگری این قاره با توقفی ناگهانی روبرو شد.

گردشگری در سراسر این قاره به مسافران بین المللی وابسته است اما این روزها آمیزه ای خطرناک از قرنطینه های داخلی، درآمد نه چندان چشمگیر حاصل از گردشگری داخلی و صنعت وابسته به گردشگران بین المللی سبب شده تا احتمال ویرانی صنعت گردشگری آفریقا مطرح گردد.

این روزها، تورهای گردشگری در مقاصد دیدنی غنا متوقف شده است، وسایل نقلیه ای که برای عکاسی از حیات وحش مورد استفاده قرار می گرفتند بلااستفاده باقی مانده و کمپ های لوکس دلتای اوکاوانگو واقع در بوتسوانا خاک می خورند.

در سال 2019، غنا 1.9 میلیارد دلار از صنعت گردشگری درآمد داشت که این رقم 5.5 درصد از تولیدات ناخالص این کشور را در برمی گیرد.

موسسات حفظ منابع طبیعی نیز از خسارات این روزها بی نصیب نمانده اند. در دریاچه ویکتوریا، مرکز آموزشی حفاظت از منابع طبیعی اوگاندا در حالت عادی میزبان بازدیدکنندگان شیرها، زرافه ها و شامپانزه ها است. این موسسه خانه بیش از 291 حیوان از 52 گونه مختلف بود.

اما قرنیطینه اوگاندا سبب شده تا درهای این موسسه به روی بازدیدکنندگان بسته گردد. عواقب این موضوع بسیار جدی است، چرا که در صورت جبران نشدن خسارات اقتصادی ممکن است این مرکز برای همواره تعطیل باقی بماند.

در ادامه بخوانیدمعرفی جاهای دیدنی آفریقا و هفت تصور اشتباه در خصوص سفر به آفریقاسفر به آفریقا | همه نکته های مهمی که قبل از سفر باید بدانیدمنبع: همگردی
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 977

به "نابودی صنعت گردشگری آفریقا به وسیله کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نابودی صنعت گردشگری آفریقا به وسیله کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید