می خواهیم تراکتورمثل خانواده گردد، بزرگترهای تیم کمکم می نمایند

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه تراکتور تبریز، علیرضا منصوریان در حاشیه آخرین تمرین تراکتور پیش از ملاقات مقابل نساجی، گفت: آخرین تمرین مان برگزار گردید و راهی استان مازندران خواهیم شد تا در مقابل نساجی صف آرایی کنیم. امیدوارم یک بازی فوق العاده خوب را ارائه دهیم.

می خواهیم تراکتورمثل خانواده گردد، بزرگترهای تیم کمکم می نمایند

وی اضافه نمود: وقفه ای که به خاطر ملاقاتهای تیم ملی ایجاد شد، خیلی به ما یاری کرد و سعی کردیم از آن نهایت بهره را ببریم. بازیکنانی هم که دیر به تیم اضافه شدند، با سایر بچه ها به هماهنگی کامل رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از شرایط تیمش، اظهار داشت: شرایط داخلی تیم بسیار خوب است. بچه ها هم به لحاظ تاکتیکی و هم به لحاظ دوستی و رفاقت خیلی به هم نزدیک شدند و کوشش ما این است که مانند یک خانواده باشیم. از عظیم ترهای تیم هم متشکرم که در این راستا خیلی به من یاری می نمایند.

منصوریان ادامه داد: در تمامی باشگاه ها مسائل و رفت وآمدهایی وجود دارد، اما ما محکم به راستامان ادامه می دهیم و با تمام مسائلی که ممکن است در مقابل تراکتور قرار بگیرد، خواهیم جنگید. ان شاءالله بتوانیم بهترین تیم را راهی ملاقات مقابل نساجی بکنیم و با یک بازی فکورانه و زیرکانه، اولین سه امتیاز فصل را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1349

به "می خواهیم تراکتورمثل خانواده گردد، بزرگترهای تیم کمکم می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم تراکتورمثل خانواده گردد، بزرگترهای تیم کمکم می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید