محسن خلیلی: پرسپولیس می تواند فردا 11 ستاره داشته باشد، الدحیل در خط میانی شکننده است

به گزارش صنایع 90، از نگاه محسن خلیلی تیم الدحیل قطر، حریف فردای پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در خط میانی نقاط ضعفی دارد.

محسن خلیلی: پرسپولیس می تواند فردا 11 ستاره داشته باشد، الدحیل در خط میانی شکننده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محسن خلیلی که در تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس حضور پیدا نموده بود، در جمع خبرنگاران گفت: من وظیفه خود دانستم تا برای روحیه دادن به بازیکنان پرسپولیس در محل تمرین این تیم حضور پیدا کنم. زمانی که عضو این تیم بودم حضور بازیکنان قدیمی در محل تمرین به ما دلگرمی می داد و من هم به همین نیت در محل تمرین تیم محبوبم حاضر شدم.

وی با اشاره به بازی رفت پرسپولیس با الدحیل مطرح کرد: در بازی رفت دیدید که پرسپولیس نتیجه قابل قبولی را مقابل تیم قدر و پرمهره الدحیل کسب کرد. درست است که پرسپولیس بازی را یک بر صفر واگذار کرد، اما آنقدر خوب و قدرتمند ظاهر شد که حتی می توانست بازی را ببرد. متأسفانه در دو پنجره نقل وانتقالات پرسپولیس نتوانست بازیکنی جذب کند، اما مقابل تیمی به میدان رفت که بازیکنان میلیاردی جذب نموده و از هر نظر یک تیم قدر و قدرتمند در آسیاست. بچه ها در بازی رفت تمام توان خود را به کار گرفتند تا مقابل این تیم بازنده نباشند. ان شاءالله فردا پرسپولیس با یاری یار دوازدهمش که طرفداران هستند با یک نتیجه خوب راهی مرحله بعد خواهد شد. فرزاد آشوبی: پرسپولیس شانس زیادی برای صعود دارد

خلیلی در این باره افزود: مهم ترین فاکتوری که فردا پرسپولیس باید به کار بگیرد با تمرکز بالا بازی کردن و گل نخوردن است. خوشبختانه پرسپولیس در تمام خطوط زمین به ثبات رسیده و بازیکنانش بسیار هماهنگ هستند و همین مسئله یاری زیادی می نماید تا این تیم مقابل تیم قدرتمند الدحیل موفق باشد، فقط امیدوارم فردا بدشانسی گریبانگیر پرسپولیس نگردد و به نتیجه دلخواه برسد.

محسن خلیلی با بیان اینکه نیمکت پرسپولیس قطعاً در آینده احتیاج به تقویت دارد، خاطر نشان کرد: من با اکثر بازیکنان تیم در تماس هستم و بارها به عنوان کارشناس در برنامه های تلویزیونی حضور پیدا نموده ام، برای همین از اوضاع تیم باخبرم. امروز هم سر تمرین تیم آمدم تا به بچه ها بگویم هرگز ناامید نشوند. فوتبال بیشتر از 90 دقیقه است و حتی در ثانیه های پایانی هم می گردد، نتیجه را تغییر داد. حتماً طرفداران پرسپولیس آن گل دقیقه 96 به سپاهان را فراموش نخواهند کرد. حسین ماهینی: 60 درصد تیم ما مصدوم است اما با غیرت و درد بازی می کنیم

وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پرسپولیس مشکل گلزنی دارد و بازیکن تمام کننده در این تیم نیست، یادآور شد: من موافق این نظر نیستم، در همین بازی با الدحیل پرسپولیس در خلق موقعیت موفق عمل کرد و اگر آن ضربه امید عالیشاه گل می شد شرایط امروز خیلی فرق می کرد. مشکل فقط در زدن ضربات است که تمرکز بالا می خواهد. اگر آن تمرکز لازم نباشد قطعاً ضربه خوبی به توپ زده نمی گردد. من اعتقاد دارم پرسپولیس بازیکنان گلزن خوبی دارد که اگر دقت و تمرکز داشته باشند این تیم در امر گلزنی موفق تر خواهد بود، اتفاقی که امیدوارم فردا رخ دهد و بازیکنان با دقت ضربه آخر را بزنند.

کارشناس فوتبال ایران با تأکید بر اینکه الدحیل تیم شکننده ای در خط هافبک است، گفت: حریف پرسپولیس یک تیم پرستاره است و بازیکن کلیدی زیادی در اختیار این تیم است، در حالی که دست برانکو در نیمکت خالی است، اما من اعتقاد دارم پرسپولیس بازیکنانی دارد که کار را برای برانکو در بیاورند، در واقع من امیدوارم هر 11 بازیکن پرسپولیس که در زمین هستند در بازی فردا حکم یک ستاره را داشته باشند. الدحیل تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد و پرسپولیس می تواند با عبور از این مرحله به فینال آسیا فکر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 85

به "محسن خلیلی: پرسپولیس می تواند فردا 11 ستاره داشته باشد، الدحیل در خط میانی شکننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن خلیلی: پرسپولیس می تواند فردا 11 ستاره داشته باشد، الدحیل در خط میانی شکننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید