محرمی: بوسنی بازیکنان مهم دیگری غیر از ژکو و پیانیچ هم دارد، شرایط خوب ما نوید یک تیم ملی قوی می دهد

به گزارش صنایع 90، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که شرایط خوب تیم ملی در دو بازی محبت آمیز مقابل ازبکستان و بوسنی نوید یک تیم ملی قوی را در آینده می دهد.

محرمی: بوسنی بازیکنان مهم دیگری غیر از ژکو و پیانیچ هم دارد، شرایط خوب ما نوید یک تیم ملی قوی می دهد

به گزارش خبرنگاران، صادق محرمی درباره بازی تیم ملی مقابل بوسنی گفت: خدا را شکر توانستیم در بازی خیلی مهم مقابل تیم قوی بوسنی به پیروزی برسیم. بازی سختی بود و خوشحالیم که به پیروزی رسیدیم. اردوی خوبی داشتیم و امیدوارم همین فرایند خوب ادامه داشته باشد.

وی اضافه نمود: شاید همه ما ادین ژکو و پیانیچ را بیشتر از سایر بازیکنان بوسنی بشناسیم، ولی این تیم بازیکنان مهم دیگری دارد که در بهترین لیگ های اروپایی بازی می نمایند و کیفیت تیمی شان بالاست و بازیکنان بزرگی در اختیار دارند.

مدافع تیم ملی فوتبال درباره دو بازی محبت آمیز تیم ملی مقابل ازبکستان و بوسنی گفت: خدا را شکر بازی های خوبی بودند، جدا از نتیجه که بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، هر دو بازی هم از لحاظ فنی و هم از نظر شرایط بازیکنان خیلی خوب بود. این موضوع نوید یک تیم ملی قوی به ما می دهد.

محرمی در پاسخ به این پرسش که این اردوها چقدر می تواند به موفقیت تیم ملی یاری می نماید؟، گفت: قطعاً بازی های محبت آمیز این چنینی خیلی به کادر فنی و اعتمادبه نفس بازیکنان یاری می نماید. بازی های به این شکل خیلی می تواند در آینده به تیم ملی فوتبال یاری کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1342

به "محرمی: بوسنی بازیکنان مهم دیگری غیر از ژکو و پیانیچ هم دارد، شرایط خوب ما نوید یک تیم ملی قوی می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرمی: بوسنی بازیکنان مهم دیگری غیر از ژکو و پیانیچ هم دارد، شرایط خوب ما نوید یک تیم ملی قوی می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید