لیگ برتر انگلیس ، لندنی های بدشانس

به گزارش صنایع 90، تیم های لندنی آرسنال، تاتنهام و چلسی در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس با ناکامی مقابل رقبای خود متوقف شدند.

لیگ برتر انگلیس ، لندنی های بدشانس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال چلسی در مصاف بانیوکاسل در حالیکه فقط36 ثانیه تا انتها وقت های تلف شده باقی مانده بود یک گل دریافت کرد تا هشتمین شکست این فصل خود را تجربه کند.

در دقیقه 93 و 24 ثانیه ارسال بلند آلن سنت ماکسیمین با ضربه سر زیبای ایزاک هایدن درون دروازه چلسی نهاده شد تا استادیوم سنت جیمز پارک و 52 هزار تماشاگرش که بیشتر آنها هوادار میزبان به وجد آیند.

چلسی با این شکست با 39 امتیاز در صندلی چهارم ایستاد.

تاتنهام دیگر تیم شهر لندن نیز در خانه واتفورد تن به تساوی بدون گل داد. دراین بازی گل دقایق انتهای تاتنهام با یاری داور ویدیوئی مردود اعلام شد تا مورینیو و تیمش دستشان به 3 امتیاز بازی نرسد.

تیم آرسنال نیز در استادیوم امارات در ملاقات با شفیلد یونایتد در دقایق انتهای از رسیدن به پیروزی محروم شد. در این بازی مارتینلی در دقیقه 45 برای ارسنال گلزنی کرد اما در دقیقه 83 فلک با ضربه ای زیبا نتیجه بازی را عوض کرد تا امتیاز ها بین دوتیم تقسیم گردد.

در سایر بازی های مهم این هفته در سالروز تولد پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی یاران سرمربی اسپانیایی سیتی مقابل کریستال پلاس تن به تساوی دوبردو داد. در این ملاقات تماشاگران سیتی برعلیه داور ویدیویی دست نوشته های را با خود به استادیوم آورده بودند. در این ملاقات سرخیو اگوئرو با زدن دو گل آمار گلزنی اش را در این تیم به 250 گل رساند.

در ادامه این بازی ها یکشنبه ملاقات حساس لیورپول با منچستر یونایتد برگزار می گردد تا شاگردان کلوپ یک گام دیگر به قهرمانی این فصل نزدیکتر شوند.

  • انتقاد مورینیو از داورهای VAR | داوران مشغول خوردن چای بودند
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 765

به "لیگ برتر انگلیس ، لندنی های بدشانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس ، لندنی های بدشانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید