فضای فعالیت توام با امنیت شغلی خبرنگاران فراهم شود

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، علی اسماعیلی پیش ازظهر شنبه در همایش روزخبرنگار و اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات در شهرستان نور با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات گفت: سه ضلع مثلث برای رسیدن به توسعه پایدار کشور توجه به محیط زیست، تکنولوژی و انسان بوده و در واقع محور و مدار توسعه پایدار انسان است.

فضای فعالیت توام با امنیت شغلی خبرنگاران فراهم شود

وی افزود: جامعه ای به سمت آگاهی می رود که خبرنگاران پویا داشته باشد زیرا خبرنگاران وظیفه خطیر آگاهی بخشی را به دوش می کشند.

اسماعیلی با اشاره آموزه های دینی و وظایف پیامبران و امامان به عنوان آگاهی بخشان جامعه، اضافه کرد: در جامعه امروز خبرنگاران جامعه مرده زمان خود را زنده نگه می دارند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با تاکید بر اینکه برای رسیدن به توسعه پایدار نخستین قدم، ارج نهادن و منزلت دادن به جایگاه اصحاب رسانه است، خاطرنشان کرد: باید فضایی فراهم شود تا خبرنگاران با امنیت شغلی آزادانه قلم بزنند.

وی اظهار امیدواری کرد که با تصویب قانون آزادی اطلاعات در مجلس مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی به وظیفه نظارتی خویش بهتر عمل کرده و همه مسئولان کشور به خبرنگاران به عنوان ارکان دموکراسی کشور توجه کنند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 9

به "فضای فعالیت توام با امنیت شغلی خبرنگاران فراهم شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای فعالیت توام با امنیت شغلی خبرنگاران فراهم شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید