فریبا: مدافعان استقلال باید سختگیری بیشتری داشته باشند، قایدی می تواند در تیم های خوب اروپا بازی کند

به گزارش صنایع 90، اگر مجیدی آرام تر و منطقی تر شده به این دلیل است که متوجه شده در صورتی که آرامش داشته باشد، این موضوع از کنار زمین به تیم منتقل خواهد شد. یحیی گل محمدی هم در پرسپولیس چنین شرایطی دارد.

فریبا: مدافعان استقلال باید سختگیری بیشتری داشته باشند، قایدی می تواند در تیم های خوب اروپا بازی کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نباید همه تقصیرها را گردن مدافعان انداخت از بازیکنان خط دفاعی آبی پوشان خواست که سختگیری بیشتری داشته باشند.

بهتاش فریبا در گفت وگو با تسنیم، در خصوص شرایط استقلال برای بازی بامداد یکشنبه برابر الدحیل قطر گفت: استقلال با 6 امتیاز شانس خوبی برای صعود از این گروه دارد. در فوتبال همیشه برد و باخت وجود دارد. استقلال در بازی قبلی باخت و حالا می تواند این باخت را با برطرف کردن برخی از ضعف های فنی اش جبران کند. امیدوارم تیم در 3 بازی دور برگشت نتایج مدنظرش را گرفته و به مرحله بعدی صعود کند.

وی در ارتباط با انتقادهای اجرا شده از خط دفاعی استقلال و نمایش ضعیف مدافعان این تیم در بازی با الدحیل مطرح نمود: استقلال در گردش توپ و ایجاد موقعیت گل شرایط خوبی داشت ولی اگر دقت کرده باشید هافبک های الدحیل بیش از 10 بار در پشت هافبک های استقلال با مسعود ریگی در حالت سه به تک قرار گرفتند. شاید اگر استقلال با دو هافبک دفاعی بازی می کرد شرایط بهتر می شد. نباید همه تقصیرها را گردن خط دفاعی انداخت. اگر هافبک ها در این بازی وظایف خودشان را به بهترین شکل انجام می دادند به خط دفاعی هم فشار کمتری وارد می شد. به عنوان مثال آرش رضاوند مثل بازی قبلی نبود یا برخی بازیکنان هم از لحاظ بدنی خالی کرده بودند، ضمن اینکه استقلال روی چند موقعیت هم بدشانسی آورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: در کنار این موارد مدافعان استقلال از جمله مرادمند باید روی گل چهارم الدحیل سختگیری بیشتری انجام می دادند تا بازیکن حریف خیلی راحت نچرخد و توپ را تبدیل به گل نکند. در خط دفاعی استقلال بازیکنی مثل سیاوش یزدانی سرعت خوبی دارد و مرادمند هم روی توپ های هوایی مسلط است. دو مدافع وسط استقلال نباید عقب بازی کنند و بهتر است کمی تیم را بالا نگه دارند و سختگیری بیشتری هم داشته باشند. در مجموع باید بگویم استقلال خوب زمانی باخت و امیدوارم باخت به الدحیل در بازی امشب جبران شود.

مدیر فنی سابق استقلال در خصوص تاثیر فرهاد مجیدی در نتایج اخیر استقلال و اینکه خیلی ها معتقدند رفتارهای این مربی با دوره قبل تغییر کرده، یادآور شد: من همیشه از مربیان جوان حمایت کرده ام. اگر مجیدی آرام تر و منطقی تر شده به این دلیل است که متوجه شده در صورتی که آرامش داشته باشد، این موضوع از کنار زمین به تیم منتقل خواهد شد. یحیی گل محمدی هم در پرسپولیس چنین شرایطی دارد.

فریبا در خصوص درخشش مهدی قایدی در استقلال و اینکه به نظر می رسد مهاجم آبی پوشان شانس خوبی برای رفتن به فوتبال اروپا در فصل آینده داشته باشد، گفت: زمانی که در استقلال بودیم پرسپولیس هم قایدی را می خواست که در نهایت این بازیکن را به استقلال آوردیم. مهدی در زمان منصوریان آمد و کم کم خودش را نشان داد و زمان استراماچونی تبدیل به بازیکن کامل تری شد و حالا هم در اوج فوتبال بازی می کند. طبیعتا دوست نداریم چنین بازیکنی از استقلال برود اگر چه قایدی با ادامه این فرایند شانس خوبی برای رفتن به اروپا خواهد داشت. مهدی فوتبالیست توانمندی است و می تواند در یک تیم خوب اروپایی فوتبال بازی و بیشتر از این پیشرفت کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1633

به "فریبا: مدافعان استقلال باید سختگیری بیشتری داشته باشند، قایدی می تواند در تیم های خوب اروپا بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: مدافعان استقلال باید سختگیری بیشتری داشته باشند، قایدی می تواند در تیم های خوب اروپا بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید